Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av blandalltmittsvammel - 23 oktober 2009 21:21

Kom på att jag typ har slutat se idol, fast vet inte varför. Tror det började med att jag missade nån gång i början, just när fredagsfinalerna hade börjat, sen orkade jag väl helt enkelt inte se. Lite synd faktiskt..

Vid 19 - 20 nån gång såg jag och morsan ett avsnitt av Arkiv X. Låg hur skönt som helst i den knöliga hörnsoffan, så när det var slut sov jag som en sten.
Sov typ i en och en halv timme och jag är fortfarande lika trött. Hm, illa.


Ska försöka städa lite nu, annars blir väl Karro rädd när hon kommer.


2 dagar kvar!

Av blandalltmittsvammel - 23 oktober 2009 15:51

Fan så härligt! Finalllyyyyyyyy.

Och jag klarade proven, YAY! Trots att jag var trött som fan och engentligen inte kunde nåt. Det kändes som att jag bara hittade på allt på det muntiga svenskaprovet, men fick fan vg på det. Och g på SOn, fan så nöjd jag är.
Är trött som fan, fast så går det väl när man sitter uppe och pluggar till morgontimmarna. Men vad fan, det var värt det. Klarade ju proven xD


Nu ska jag .. Njuta av lovet.

.

Av blandalltmittsvammel - 23 oktober 2009 02:15

Tror att jag har pluggat klart nu, och fan så jobbigt det har varit.
Efter ca en och en halv timmas desperat läsande och skrivande gav jag upp, drog på mig jackan, gick ut och ringde Skrället. Jag vet att friskluft gör mig piggare och att prata med nån får mig att tänka på annat ett tag.
Och det hjälpte, koncentrationen var någorlunda bra igen.
Nu kan jag typ allt på so:n .. Har skrivit ner tre saker i anteckningar i mobilen, så jag kan läsa typ inatt och imorgon innan provet, utan att ha massa papper.
Smart (y)

Gunnar ska skjutsa mig imorgon, snäll som han är. Jag sa till han att jag inte ville stå och vänta på bussen i evigheter (den kommer aldrig i tid) och att jag skulle vilja sova en timma längre så att jag kan plugga längre.
Fan vad smart jag är.

Nä, nu sova.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards