Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av blandalltmittsvammel - 7 oktober 2009 22:37

Har pluggat svenska så att ögonen mer eller mindre står i kors nu haha.

Och faktiskt så känns det som att jag kan, brukar sällan lägga ifrån mig ett häfte jag måste kunna med den känslan.

Men mycket är tack vare att Lars har nött det där som fan på nästan varje svenskalektion.

Lite långtråkigt kanske, men det hjälper ju tydligen.


Har valt bok jag ska läsa på engelskan nu, som jag sen ska redovisa muntligt för G och göra en analys eller nåt för VG/MVG.

Det var massa böcker utlagda på ett bord som var bakom mig. Såg att det fanns några Arkiv X böcker, så skyndade mig att ta en ^^ Eller bok och bok .. En samling papper som är knappt 100 sidor tjock, kan man kalla det för bok?


Nu ska jag sova, godnatt.

Av blandalltmittsvammel - 7 oktober 2009 18:29

Vaknade vid 6 imorse av att mamma stampade och hade sig på bron. Började förstå att det hade snöat, men visste inte hur mycket. Så jag gick upp, öppnade dörren och kände kylan slå emot mig som en vägg. Efter den chocken såg jag att allt var vitt. Och mamma kämpade för fullt med att gräva fram bilen, och snön gick nästan halvvägs upp till knät.

Nu är det vinter <3

Men om det av nån dålig anledning skulle tina blir jag förbannad.


Känner mig fortfarande dödssjuk, usch. Haha kan inte prata, är helt jävla torr i halsen.

Så nu ska jag knapra halstabletter och plugga till svenskaprovet.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards