Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av blandalltmittsvammel - 6 oktober 2009 22:23

Hade tänkt fara på skolan imorgon. Är inte riktigt frisk än, men jag kan ju fan inte sitta här och trycka hela livet.

Måste ändå lämna in nå papper och rätta häftet med satsdelar. Och göra klart det till en början.

Ska bara slänga ihop lite papper och grejer nu, så slipper jag göra det imorgon.

Tänker sova nu, jag är trött som fan och kommer att sova som en sten.

-

Av blandalltmittsvammel - 6 oktober 2009 12:15

Hade tänkt plugga svenska så mycket jag orkar idag, har prov på torsdag. Och det här tänker jag minsann inte faila på .. Usch.

Det är om satsdelar, och vi har hållit på med det sen skolan började typ. Så jag kan säkert hälften iallafall, och det är ju alltid en början (y)

Har matteprov också snart, men det kan jag. Yay!

Och kemi. Fast det är ett tag kvar.

Och astronomi.. Det provet är egentligen imorgon, men jag och några till som har varit sjuka mycket ska göra det om typ en eller två veckor.

.. Fan vad mycket prov det är jämt! :@


Ska gå ut om ett tag, det är jättefint väder och jag kanske lyckas frysa bort det sjuka.

Vem vet? ^^

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards