Alla inlägg under november 2011

Av blandalltmittsvammel - 28 november 2011 21:04

Alla måste ju minnas professor Quirrel från första Harry Potter-filmen.


 


Nu minns ni mig istället ;)


 

Av blandalltmittsvammel - 27 november 2011 23:20

Hur fan går det till, det var nyss sommar, vi har bara några centimeter snö och det är mindre än en månad kvar till jul?

Även om utegranen står ute och lyser så fint och nån adventsljusstake står i fönstrena är julkänslan som bortblåst.

Nä, är de inte snö på julen är de fan ingen riktig jul, tänk om de som kommer tinar bort?


Har haft hur kul som helst i helgen, igår var vi och hälsade på Madzine och lilla Elwira :)



Nu idag har jag hunnit städa, plugga, duscha och se beck, nu väntar sängen och nåt avsnitt av One Tree Hill.

Hoppas bara att jag lever imorgon, förkylningen har fortarande inte släppt och jag har så cpigt ont i halsen och hostar som ett tok.. Tror fan aldrig dehär blir bättre.


Åååså världens finaste låt. Får jävlat tissefräs av den, listen to it!

Av blandalltmittsvammel - 25 november 2011 21:50

Och det är skönt kan jag lova!

Hur jag stod ut med naturkunskap i en och en halv timme på förmiddagen, matte och en svinrolig idrottslektion med gym och badmintonspelande med en arg Malin med den här huvudvärken är ett under.

Men jag lever, de är fan bra när det är helg :)


Blir skojigt hela helgen, sover hos Theresé idag och hos Franzi imorgon :)

Nuuu har vi sett idol och gråtit en skvätt, skrattat ihjäl oss och ja, det gamla vanliga! Och värre lär de bli framåt morgonskvisten :D


Liålåålålålålaliålåå


Nuu blire annat.

Av blandalltmittsvammel - 22 november 2011 13:39

Eller?

Nja.

Har varit förkyld som fan en vecka, men har tagit mig i kragen och gått till skolan ändå, trots att det har varit jobbigt som fan. Igår blev de värre. Var yr, snuskigt trött och mådde illa mellan varven..

Inte vart det bättre, hade dessutom 38 graders feber - och inte kändes de bättre imorse, och inte nu heller för den delen, så jag är hemma.

Men de har jag fan inte tid med.. Typ idag. Vi skulle gå igenom lagar, som HSL, LLS, SOL, lex maria och lex sarah och sånt, som vi visserligen haft om tidigare, men som man inte minns nånting av. Och såklart ska jag missa det..

Just my luck.


Men de går nog ändå :)


Nuuu funderar jag på om jag ska baka kladdkaka, det lät förjävla gott ;)

Av blandalltmittsvammel - 20 november 2011 23:39

Så jäävla roligt vi hade på Franzis födelsedagsfest! :)

Går inte ens försöka beskriva, så jag slänger ut en bildbomb.



 

Schwarzwaldtårtan Theresé gjorde var skitgod, den har hon inte gjort för sista gången ;)


 

Ellen :)


 


 

"Åsaaa, du ser ut som en neger om du har håret över ögonen" ;)


 

Fröken Stina, min hand och den där jävla galgen som fick vara med ett tag.


 

Jag å Theresé (fräscho)



 


 

Haha, älskar mitt ansiktsuttryck..


 




   

Av nån anledning finns de flest bilder på jag och min Fräscho, undrar varför ;)



Franziska, världens bästaste: GRATTIS på 18-årsdagen igen :) <3

Av blandalltmittsvammel - 18 november 2011 23:54

S Å  J Ä V L A  B R A !!

Herregud, inte en muskel slappnade av och jag grät i två timmar. Nästan hela tiden.

Nej gudförbannat, vill bara se den igen..


 


Sen var de ju inte fel att träffa Teddy och vara med Ådii heller :)

Av blandalltmittsvammel - 17 november 2011 20:16

Den här helgen kommer ju då att bli en av årets bästa, lätt!

Imorgon går jag skola till två (med idrott, ishall sista timmen vilket kan bli spännanade eftersom jag är som bambi på hal is), sen far jag med mormor och Gunnar till Piteå direkt då jag slutat.

Väl framma ska vi träffa Ådii (och eventuellt Teddy) nånstans, fara och äta pizza och kanske gå runt lite på stan.

SEN BLIRE BIO MED ÅDII, BREAKING DAWN :D

Tur som fan, vi fick platser från dedär gratisgrejset Ådii hade fått, plus att nordea, som fixade dedär, bjuder på popcorn och dricka också ;)

SÅ JÄÄÄVLIGT, kommer gråta och dregla floder och bara dampa sönder.. *fangirl*

Sen far vi hem, vart tyvärr inte att sova över. Tråkigt men ändå bra, då kanske jag då inte smittar Ådii med min brakförkyldning.

Åså på lördag blir det att fira världens bästa Franziska för fulla muggar! :)


Som sagt, det här blir skitbra    

Av blandalltmittsvammel - 15 november 2011 21:31

Kan de bli bättre, öppet hus för niorna från Sorsele och Malå på dagen, på kvällen mellan 18 - 20.30 för dom härifrån.. Och jag vaknade upp med typ bihåleinflammation imorse, KUL!

Höll på med taktil stimulering (handmassage) hela dagen, så nu är mina händer bebismjuka :)

Smått jobbigt dock att sitta i ett klassrum med en massa doftoljor och 16 tända ljus, he var typ som en bastu kan jag säga.


Och vi var mittemot dom som gjorde smoothies och grönsaksdipp, så vars har fröken Åman hängt hela dagen? ;)

Åså serverades de ostbricka i matsalen på rasten.. GRATIS.

Åh, jag älskar gratismat <3 ;)


SÅ, är de nån som vill ha handmassage (det frigör en massa må-bra-hormoner, så man blir lugn och mindre förbannad, får ökad blodcirkulation, blodtrycket sjunker, och man får ett bättre välbefinnaaande) så kan ni ju få mitt nummer, nu är jag kungen av kungar på det ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards