Alla inlägg under november 2010

Av blandalltmittsvammel - 29 november 2010 21:43

Ja, måndagar är ju det segaste som finns, speciellt när man är trött efter en superhelg hos Ådii :)
Men det var det fan värt.


Har tydligen psykologiprov nästa vecka, spännande att typ ingen i klassen fattar vad han pratar om (y)


Nu jävlar har jag fixat!

Låg i sängen, såg Andra Avenyn och frös som en hund, så nu har jag bytt till duntäcke istället. Myys :)

Av blandalltmittsvammel - 27 november 2010 00:15

Hur många normala människor väljer att gå upp klockan sex en fredag då man är ledig? .. Jag XD

Haha Ådii steg upp vid halv sex, startade kaffebryggarn, duschade och höll på.

En halvtimme senare blev jag kaffesugen och hungrig, så jag tyckte de var lika bra att stiga upp och sociala med Ådii :)

Hon for vid sju, så jag duschade och segade på som fan fram till typ 10, då kom Teddy. Vi såg Kenny Starfighter (eller ja, somliga sov ju), jag blir fan aldrig less den!! Så jävla bra :D

Sen fick Ådii sluta tidigare, så hon kom hem vid tolv så får vi till Johnny vid två.

Jag hann bli snöbadad fem gånger och Ådii tre gånger (y)


Sen vart det socialande, halvsovande till nån skum film, tacofredag och så :)

Sen är ju vattenkrig med Teddy alltid roligt XD


Och nu ska jag och Ådii typ sova.. Återigen; dagens ungdom - sova före två en fredagkväll - det går det också!! :D

Av blandalltmittsvammel - 25 november 2010 22:53

Yes, efter en seg skoldag tog jag mig hit!

Hade kunnat bli jävligt spännande när jag skulle byta buss, för jag sov som en sten och hade inte mamma ringt typ en minut innan vi kom till busstationen i Älvsbyn hade jag typ vaknat i ett bussgarage i Luleå.. (y)

Nåja, lite tur ska man väl ha :)


Nä nu ska jag lägga mig och läsa så hon Ådii får sova :)

Av blandalltmittsvammel - 24 november 2010 23:26

Var ju och såg brorsans hockeymatch - som var jävligt spännande men tyvärr förlorade dom fast dom spelade bäst iallafall.. Enligt min cpmening iallafall xD

Nåja, efter 3 x 20 minuter och typ en kvarts periodspauser börjar man frysa litegrann.

Sen sätta sig i en iskall bil och köra hem och se att termometern står på - 28 grader. Nom nom (y)


Nu ska jag göra matte... -.-


Ådii imorgon! :D

 

Av blandalltmittsvammel - 23 november 2010 22:14

Har redovisning imorgon, inför klassen. Och jag är inte ens klart med arbetet, det känns jävligt bra xD
Haha men dock är det inte så mycket kvar, lite småfix typ.

Men fan att jag aldrig lär mig, alltid ska allt göras i sista sekunden..

Sen har jag en massa matte också, och eftersom jag är ledig på fredag (!) så måste jag hinna ikapp.

Synd de är hockeymatch imorgon så jag missar en massa timmar 8D


Har varit hos Mårran ikväll och pluggat och pratat :)

Hade förflytting på förmiddagen idag, och fy fan så kul det var!!

Det är nästan så jag längtar till nästa gång, haha :)


Näpp, nu göra klart det här så jag får sova nån jävla gång (y)

Av blandalltmittsvammel - 22 november 2010 22:16

För en gångs skull var måndagen rolig, tack vare klassen! Och kanske mest Stina haha :)

Flum, behöver inte säga mer än så :3


Känner mig lite nyttig, har både hunnit vara ute och gå i kylan och plugga och det är fan inte illa!

Imorgon ska jag försöka borsta hunden också, det behövs. Minst sagt..


Helg nu tack! :)

Av blandalltmittsvammel - 21 november 2010 21:51

Idag var en sån där dag jag hade tänkt få en massa gjort.

Städa, plugga och sånt, men det har jävlat stått still i huvet och jag har inte tagit mig en meter. Kul!


Vaknade med ont i halsen, men drack en kopp te med typ ett kilo honung, och otroligt nog försvann det.

Bara jag är frisk till helgen så :)


Nä, nu ska jag väl typ lägga mig å läsa eller nå

Av blandalltmittsvammel - 19 november 2010 23:00

Haha, fredag!

Känns som gode bra, är klar med powerpointgrejen vi skulle göra på datan.
.. Dock ligger jag efter i matte (som vanligt, inte fan hjälper att jag har en miniräknare som låtsas tänka åt mig) och har inte gjort uppgiften om ett funktionshinder.

JAG HAR JU HELA HELGEN PÅ MIG 8D


Har träffat min superådii :]

Blev nattkörning till Abborträsk med renar och likande farthinder på vägen.

Och det var dimma.

VI SES I DIMMAN


... Jag har damp, okej.


NU SKA JAG SE SUNES SOMMAR




... OCH DEN HÄR LÅTEN NÖTER JAG SOM FAN!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards