Alla inlägg den 18 oktober 2009

.

Av blandalltmittsvammel - 18 oktober 2009 22:41

Jaha, då var den här helgen slut. Och som vanligt så hinner den knappt börja förrän den är slut, och inte fan hann jag göra allt jag hade tänkt. En massa pluggande blev bortgjort, fast jag måste fortfarande städa.. Får göra det på fredag haha. Kom på att jag har nå slags prov i hk på onsdag. Fyra prov den här veckan (y)
Så att försöka hinna städa nån kväll innan fredag blir nog omöjligt, iallafall inte med tanke på att jag är extremt seg när jag städar, det tar några timmar, FAIL.


Nej, nu ska jag sova.

Av blandalltmittsvammel - 18 oktober 2009 13:43

Har fixat till en ny spellista på media player, ändrat msnstatusen till upptagen. Nu jävlar ska jag plugga.

Har ju svenskaprov imorgon, fysikprov nån gång i veckan, so på fredag, en inlämning som jag helst vill ha klar i veckan så jag slipper ta hem över lovet/praoen och en teknikjävlagrej som ska vara klar på tisdag..

Oi, visste inte att det var så mycket o_o

Av blandalltmittsvammel - 18 oktober 2009 03:16

Undra vad jag gör vaken nu .. Såg film för ett tag sen, The new guy, mest bara för att ha nåt att göra.

Skrället skickade några låtar med placebo som jag tänkte lägga in på mobilen.

Och såklart så går det inte! Vet inte om jag ska vara arg på mobilen eller datorn, men har ändå bestämt mig för att det är mobilen jag ska ha ihjäl.

Jävla skit, det har ju funkat förut!

Ådi, kom hit och hjälp. Får du inte till telefonjäveln kan du ju alltid dra ner mig på jorden iallafall.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards