Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av blandalltmittsvammel - 20 augusti 2009 22:55

Hade tänkt ta bussen som går 15.15 hem, men vi kom till busstationen en timma för tidigt. Så går det när man har gott om tid!

Vi satt då där i bilen och förberedde oss på en timlång väntan, tills nåt ljushuvud kom på att det gick en buss en timme före den jag tänkte ta! .. Komplicerat. Men 5 minuter efter att vi kom på det satt jag då iallafall i den.

Läste tredje Twilightboken under resan, första gången jag inte har börjat må illa. Yay! 

Skulle lämna tillbaka den till Frida när jag kom hem, så därför läste jag.

Träffade en glad Mixi på busstationen hemma! :)
Pappa var nog lika glad, men han viftade inte på svansen.

Skulle äta middag hos mormor, så gick dit fast dom inte just då var hemma. Läste, pratade lite när dom kom hem och började med maten. Åt, läste ut boken, for till Frida. 

Blev där längre än jag hade tänkt, vi satt och surrade massa. Sen spelade vi Mario Kart! :D .. Som jag är dålig på. Men det är kul!


Nu ska jag .. Göra nå annat, hejdå.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards