Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av blandalltmittsvammel - 16 augusti 2009 20:55

Just efter inlägget jag skrev igår gick jag in i duschen, fixade mig och slängde ner lite småsaker jag hade glömt i väskan, sen for vi till Tomas och Diana. Var inte där så länge, vi skulle ju hinna vattna blommor, rensa kattlådan och massa sånt i Abborträsk. Plus att vi skulle stuva in massa saker i baksätet. Var inte så jävla lätt med tanke på att jag också skulle rymmas, men det gick tillslut.

När vi kom fram bar vi in allt, vilket tog ett tag. Blev hungriga och gjorde mat, pratade, sen kom vi på att vi skulle till Pelle. Så han kom och hämtade oss vid halv elva.

Efter en massa skratt, spel och en film for vi hem - klockan fem på morgonen.


Så vi sov halva dagen, till ett ungefär. När vi hade duschat och ätit frukost gick vi ner till förrådet och städade, vilket behövdes. Vi hade tänkt städa inne i lägenheten också, fast vi orkade fan inte.

Så vi satte oss och spelade Mario istället, mycket roligare!

Annars har vi inte gjort just nåt. Gjort mat, diskat. Pratat.


Nu ska vi se nån film, hejdå.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards