Alla inlägg den 9 augusti 2009

.

Av blandalltmittsvammel - 9 augusti 2009 20:18

Sitter här och surrar med folk på msn, lyssnar på dampmusik, väntar på att Ådi ska komma hem och har tråkigt. Ganska coolt att jag kan göra så pass många saker samtidigt! Känner mig nästan stolt.

Och den här sjukdomen verkar bara bli värre, det börjar spöka i halsen också. Fy fan.


Nu ska mamma ha datorn och jag ska läsa eller nå. Vad som helst, bara få tiden att gå. 

Av blandalltmittsvammel - 9 augusti 2009 16:15

Trodde inte att det skulle bli av, men vi for till mormors och Gunnars stuga över helgen. Ganska härligt att vara mitt ute i ingenstans och göra ingenting. Smsa lite med folk, läsa bok, kramas med katten, sova..

Och, som jag trodde, så blev jag förkyld. Det gör ont överallt!

Jag hatar det.

Fast får väl se det från den ljusa sidan, jag kommer att överleva (om det inte är en elakartad form av svininfluensa) och jag slipper sjukanmäla mig, skolan har inte börjat. 

Hade tänkt vara med Mårran i helgen, eller nån dag i veckan. Fast får se hur det blir, nu när jag mår såhär. Beror ju lite på vad vi ska göra också, vara hos henne och se film, eller gå runt och ströva på samhället. 


Ska ringa några samtal nu, sen tycka synd om mig själv lite.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards