Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av blandalltmittsvammel - 12 augusti 2009 14:46

Lyckades somna igår, fastän det var lite svårt. Precis när jag kom in i världen mellan sömn och verklighet fick jag en hostattack, och så höll det på ett tag.

Av nån skum anledning väckte mamma mig vid sju och pratade med mig. Om inget vettigt så klart.

När hon hade gått började jag frysa som en hund och hostan kom tillbaka, fast jag somnade tillslut ändå. 

Vaknade av att hunden kom in och började gny av lycka vid elva nån gång, orkade inte ens försöka sova då. Fast orkade samtidigt inte gå upp xD

Då kom mamma in igen, hon hörde väl på alla hostningar att jag var vaken. Hon sa iallafall att hon skulle till banken och göra nåt.

En stund efter att hon hade farit var det nån idiot som argt vevade på handtaget till ytterdörren. Hörde på vevningarna att det var Ådi, så yrvaket sprang jag och låste upp =)

Var social med hon och Kerstin ett tag, sen kom pappa.

I samma veva som alla andra for började jag med min frunch, köttbullar och makaroner. 

Har suttit här och spelat det där jävla facebook-spelet, så jävla beroendeframkallande! Pratat med mamma, smsat, tänkt. (och ja Kinky, det kändes jävla tomt)


Nu ska jag spela nåt :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards