Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av blandalltmittsvammel - 2 augusti 2009 16:47

Ojoj .. Vi hade ju planerat att vi skulle till Porjus, men vi visste inte riktigt när. Mamma tyckte att vi skulle fara om ca två veckor, fast känner inte för att fara så långt just före skolan börjar. Så vi slängde ner massa saker i en väska, åt middag och for!

Vi stannade i Jokkmokk och fick kaffe av Micke. Efter ca en timmes asvarv fortsatte i mot Porjus igen.

Tycker synd om mamma som fick stå ut med jag och Karro i ca 20 mil .. Vi sjöng hela vägen, och det var väl inte direkt vackert.


Imorgon far vi till Jokkmokk, måste hinna fan hinna träffa Sofi, Louise och Müsli före dom flyttar. Även om jag inte träffar dom så ofta kommer jag att sakna dom som fan!


Ikväll blir det till att se Titanic! Har inte sett den sen den gick på tv i vintras, och det var ett tag sen. Tanken var att vi skulle se den hemma, men jag hittade inte filmen så vi såg nån annan istället.

Så vi var smarta och lånade den av Anneli! :D


Haha, vi träffade Roger idag! En kompis till pappa som han har kännt sen barnsben.

Han är iallafall så jävla cool att man ser det på avstånd!

Vi satt hela högen utanför Laponiaporten då mamma plötsligt skrek: VAR DET INTE ROGERS BIL?! Hann se regnumret, och visst fan var det han.

Eftersom jag ringer för 1.99 kr i minuten nu när gratissaken har gått ut som den gör varje månad skickade jag ett sms till han istället. - Jag såg du!

Efter ett tag ringde han och frågade vars vi var, så han kom förbi :)


Nu är det bara att leva på hoppet att Jeppe kan komma hit, hoppashoppashoppas.


 Over and out.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards