Alla inlägg under september 2009

Av blandalltmittsvammel - 8 september 2009 16:54

Mårran is here! Såg så jävla muppigt ut när hon kom med bussen, ensam dessutom.

Om ett tag, alltså när vi har hunnit bli hungriga, ska jag visa upp mina matlagningskonster, som egentligen inte existerar alls. Tror det blir köttbullar och makaroner, det gillar vi.
Blir bara till mig själv och Mårran jag gör, mamma mår typ illa och är sjukskriven.


Hade tänkt försökt tvinga min mor att gå till mormor sen, så jag och Mårran kan prata om allt och plugga ifred.
Man kan inte sitta två stycken i mitt rum och plugga samtidigt, man sprider ut så jävla mycket grejer och det finns det inte plats för, så köksbordet passar perfekt.

Fast tanten vägrar gå till mormor så vi får väl ut på vägen och surra. Vet perfekta stället jag jämt är på när jag pratar i telefon - bron. Det är mysigt där och ingen bor så värst nära.


Klockan 20 - idol
Klockan 21 - ANDRA AVENYN. Hurra

Av blandalltmittsvammel - 8 september 2009 15:47

Har fixat till bloggen lite nu. Blev mycket lättare när jag i lugn och ro hade ägnat alla tankar bara åt designen.

Blev faktiskt ganska nöjd! Liknar inte alls den jag hade före, och det finns så många mer saker att välja mellan nu.

Till och med jag måste erkänna att det blev bättre sen dom gjorde om. Lättare, bättre och snyggare.

Jaja, nog pratat om det nu.

Snart kommer Mårran! YAY, fan vad jag har längtat.

Har kollat runt lite, och har kommit på hur man gör för att sätta in en youtube-länk.

Så här kommer en låt jag nöter, sätter sig på hjärnan som fan!

Av blandalltmittsvammel - 8 september 2009 14:12

Bloggagratis har gjort om till "bloggplatsen". Allt ser helt jävla knäppt ut, själva sidan gör det och min blogg gör det.

Ska försöka fixa det sen nån gång, när jag är mindre förbannad på den här skiten.

Hade tänkt lägga in en låt från youtube, men fattar inte vars fan man gör det...

AH, jag blir galen!


Mårran kommer hit med 4-bussen, yay :)

Vi ska plugga och bara prata allmänt. Känns som att jag behöver prata med nån om allt som hänt öga mot öga, inte bara genom telefon.


Ska duscha nu, sen måste jag fan dammsuga igen.

Fattar inte vars allt kommer ifrån, men antar att hunden har dragit in en hel del.

Av blandalltmittsvammel - 7 september 2009 20:26

Ska snart se film igen, fast vet inte vilken det blir. Nån Beckfilm säkert.

Tur man kunde köpa alla med aftonbladet för .. Ja, ett tag sen.


Har inte gjort så mycket sen sist, ätit och gjort matte samtidigt som jag sitter vid datorn. Fy fan vad jag hatar det när det är svårt! Just nu är det om massa parenteser och grejer, usch.


Nej, ska gå till köksbordet nu med matteböckerna och min vän Ipoden.

Ligger lite efter i veckoplaneringen, bäst att ta igen det nu.

Sen film!


YAY, imorgon börjar andra avenyn! :D

Av blandalltmittsvammel - 7 september 2009 16:05

Har varit hemma från skolan idag, och det lär behövas några dagar till.

Här hemma hinner jag ta itu med alla tankar, bättre att göra det hemma än mitt i ett klassrum.

Frida ska lämna grejer från mitt skåp snart, bussen borde köra förbi vilken minut som helst nu. 

Då hamnar jag inte så långt efter iallafall.


Har sett 1408 idag, fan vad minnen man får av den!

Fast det var mysigare att se den i en bastu, den 9e maj.




Av blandalltmittsvammel - 6 september 2009 21:14

Blev jävligt surprisad idag, var tvungen att blinka hårt för att se om jag drömde eller inte.

Hade duschat och gick in till mitt rum i handduk och tog fram nå kläder. Hörde att det kom en bil, sprang då in på toa för att klä på mig, skulle ju se som bra ut.

Vem står i hallen om inte Karro?! Jävla unge! :D

Hon och hennes familj tvärfor hit bara för att mamma fyller år, gulligt värre.

Tack för pratstunden din bög, det behövdes (: <3



Mårran, Karro och Ådii, vad fan hade jag gjort utan er?

Av blandalltmittsvammel - 6 september 2009 13:42

Grattis mamma, nu är du gammal.



Gårdagens dimma hänger kvar som ett tungt täcke över hela huset, ja det till och med luktar dimma härinne. 

Jag vill inte, vill inte, vill inte.



Men tack folket för att ni finns iallafall, hade inte klarat det utan er.

Av blandalltmittsvammel - 6 september 2009 02:13

Allt började bra, ja nästan perfekt.

Men det gick mer och mer utför medans jag var borta, när jag kom hem var allt som en äcklig, kletig röra.


Ska prata med brorsan till veckan, ensam.

Det behövs, det har det gjort länge.

Men jag har inte vågat.

Nu måste jag.

Fan.


Jag mår äckeldåligt, om jag alls tar mig till skolan i veckan är det ju bra.


Ska gå till mormor och försöka sova nu, om det går.

Natt.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards