Alla inlägg den 22 september 2009

Av blandalltmittsvammel - 22 september 2009 22:02

Har pratat med Mårran lite ikväll. Trevligt värre! :)

Vi kom fram till att vi har massa att prata om som man inte kan prata om över telefon, att båda vi måste plugga, är sjuka och har sjukt tråkigt på dagarna. Så vi kom på att jag ska till henne imorgon. Mamma börjar kl 13 och slutar 21, så hon får skjutsa dit mig och hämta mig.

Fan vad kul det kommer att bli! Jag behöver verkligen träffa lite annat folk och komma bort från verkligheten lite.

Det är tråkigt att plugga ensam, det går bättre och blir roligare när man är två. Sen kan man se massa filmer och ha teparty :)

Visst, egentligen ska man vara hemma när man är sjuk. Men när hon också är det så kan vi ju inte smitta varandra, smart va? Haha, så här smart har jag inte känt mig på länge.


Har försökt skriva på engelskauppsatsen idag, men helt utan framsteg. Vet liksom inte i vilket hörn jag ska börja på.

Vad har jag gjort annnars? Typ spelat bomberpengu haha.

Fan vad intressant liv jag har.


Nu ska jag sitta här en stund, sen sova.


Av blandalltmittsvammel - 22 september 2009 12:40

Det finns massa dåliga saker med att vara sjuk. Huvudvärk, ont i halsen, snuva och en massa annat.

Men det värsta är nog alla drömmar. Jämt när jag är sjuk så drömmer jag massa konstiga saker. Kanske jag gör annars också, men nu kommer jag ihåg dem.

Som inatt. Drömde att en i min klass dog av nån skum anledning. Sen mitt i allt var familjen på andra sidan sjön i stugan och skulle bada typ och visa Elvira hur farligt det är att trampa på getingar och bin, men självkart var det vi som gjorde det. Och Ådi hade glömt astmagrejen hemma, så hon höll också på dö. Fan så hemskt.

Vill bli frisk nu och sluta drömma..


Igårkväll före jag somnade kom jag på vad engelskauppsatsen ska handla om, yay! För att inte glömma det skrev jag ner vad jag tänkte på i anteckningar på telefon. Den kanske inte blir så bra, men den får duga.

Om jag får nåt bra ur mina stödord.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards