Alla inlägg den 19 september 2009

Av blandalltmittsvammel - 19 september 2009 19:15

Mamma väckte mig vid tolv, mitt i min dröm. Inte för att den var så bra direkt, haha.

Jag var höggravid och det var typ tredje världskriget eller nåt. Jag, Karro och en massa annat folk satt och tryckte i ett skyddsrum nånstans. Jag fick värkar och ingen jävel brydde sig utom Karro, så hon fick förlösa mig. Det blev btw en Nelly Silje Karolina Åman, haha sweet.

Anyway, duschade och satt vid datorn en stund, for till stugan sen.

Gjorde färdigt matten och G i SOn, yay. Då är de bara VG/MVG kvar, FUCK.

Efter middagen fick jag för mig att jag skulle borsta och klippa hunden, haha det behöves.

Fast hur mina brallor såg ut sen .. En jävla massa hår!


Vi for och handlade sen och hyrde män som hatar kvinnor. Hoppas den är bra fan, men det lär den vara.


Nej, ska skrapa aplotten och spela lite bomberpengu, sen film!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards