Alla inlägg den 25 januari 2012

Av blandalltmittsvammel - 25 januari 2012 23:04

Nu är jag inne i en sån där svacka igen.

Är HUR trött som helst och har HUR ont i huvet som helst samtidigt som jag har HUR mycket som helst att göra.


Igår somnade jag på soffan efter maten, då var väl klockan kanske fem. Hörde nånstans långtbort i min djupsömnsvärld att pappa försökte få mig att vakna så jag skulle få i mig nå kaffe. Reagerade inte ens, utan fortsatte sova till nio, då påminnelse-alarmet på telefon ringde. Vaknade till och såg tv en halvtimme, men somnade om igen. Vaknade halv elva, gick på toa och borstade tändena, la nå kläder i tvättmaskinen och satte mig på sängkanten och pratade med Ådii i fem minuter.

Sen somnade jag före jag ens hunnit lägga huvet på kudden, och sov som en gris till 7.10 imorse.

Så jag har mer eller mindre sovit från fem igårkväll till sju imorse, hur jävla sjukt är inte det?


Nu ska jag plugga matte (försöka iaf) eftersom de inte blev nå igår.. ><

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards