Alla inlägg den 10 januari 2012

Av blandalltmittsvammel - 10 januari 2012 23:02

Luleå igår var jävligt najs. Har Malin (och Lisa litegrann) att tacka för en bra dag!


Vart lite shopping för min del, en tröja, ett vitt linne, ett nagellack och dip-in nagellackremover. Skitsmart, en burk med acetonfyllt skumgummi man bara stoppar ner fingret i, snurrar runt de lite och VIPS BARA så är allt lack borta, utan att lämna kvar nåt på kanterna.

Åså.. Maten, kina/thai


 

ÅÅÅH FAN VAD DET HÄR KNULLADE I MUNNEN!

Speciellt den där bruna biffgrytan, smakade typ rödvinssås och kryddor.


 

Sen tryckte jag även ner mig ännu mer friterad kyckling, fyra gurkbitar och lite av en annan gryta.

Jag skämtar inte, skulle kunna äta ihjäl mig på thaimat, så jävla gott!

(haha fast den här tallriken delade jag och Malin)


SÅ JÄVLA VÄRT 75 RIKSDALER.


Jag och Malin i bussen då, så jävla dumma vi är.

Vi passerade nå folk som hade krockat med en älg, och vi som sitter längst bak trycker näsan mot fönstret och bägge säger nå i stil med "stackars äääälg, snyft snyft".

Då inser jag att alla andra på bussen förmodligen också tittar, lite pinsamt.

Vi bytte buss i Älvsbyn på vägen hem. Men vi var så jävla inne i vad vi pratade om att vi inte tänkte på att vi var på busstationen, folk hade gått av och bussen halft börjat rulla igen. PANIK.


Ja, skola igen då. Redan less. Punkt.

Tur som fan vi har en massa ledighet nu i vår, jag är så less!!

Skönt att träffa människor och ha lite struktur i livet igen, men less ändå på nå vis..


OCH JÅ.

Fick ju ett påslakanset av Ådii i julklapp, och idag när jag städade och renbäddade sängen skulle jag ha det hade jag bestämt.

Efter att ta svurit, blivit riktigt jävla förbannad och tagit livet av mig tusen gånger om, ropade jag på pappa.

Det är inga små hål på ena kortsidan (där man bara sätter in armarna, her ut dom genom det stora hålet på andra kortsidan, tar tag i själva täcket och skakar om så är det bra) utan bara ett stort hål på den andra.. Med en dragkedja.

Men pappa kan ju allt, man ska tydligen typ vända det avigt och vettefan allt, som han bökade och höll på..

Hoppas nu det är skönt som fan och är värt mödan! :D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards