Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Vårplågan

Av blandalltmittsvammel - 9 maj 2012 23:55

Jajemän, iår kör vi inte på sommarplågor utan på vårplågor, som råkar vara den här:


Sommarpojkarna - Lilla hjärtat


Var och simmade med Amanda och Jossan idag, herregud så härligt de var! :)


Hahaha nu ska jag läsa ut boken jag ska redovisa imorgon, wish me luck

 
 
Ingen bild

roboguy

10 maj 2012 00:32

Good luck;) Vilken bok är det du ska recensera?!

blandalltmittsvammel

10 maj 2012 01:32

Jag är kvar hos er hette den ;)

 
Ingen bild

roboguy

10 maj 2012 14:29

Men va fan... Peter Pohl IGEN!!! Han dyker ta mig fan upp överallt. Hade att göra med honom på lärarutbildningen bland annat;P Hoppas Jag är kvar hos er är enklare att recensera än den bok av samma författare som vi fick kämpa med;)

blandalltmittsvammel

10 maj 2012 21:34

Hahaha jamen de tror jag!! ;) Dock var de ingen recention (?) den här gången, utan vi skulle redovisa muntligt och visa upp typ 'somboliserande' bilder samtidigt, de var mycke om våran egen känsla å sån där skiiit ;)
Hahaha men i en annan kurs ska jag SKRIVA om boken, så är det då man är lat (har röven full med andra skit-uppgifter) och läser samma bok ;)

 
Ingen bild

roboguy

11 maj 2012 12:07

Ja men det är en form av recension ändå, att berätta om boken ni har läst och visa upp symboliserande bilder osv;)
Jamen inget fel med att återanvända en bok som man redan har läst till en annan uppgift, har man häcken full med andra uppgifter så tycker jag att det är tillåtet att göra på det sättet haha;D

blandalltmittsvammel

11 maj 2012 20:53

Jajajaa ;)
Hahaha men de lät bra! :D har fan inte haft tid med mer :)

 
Ingen bild

roboguy

12 maj 2012 05:08

Du ser jag hade inte blivit bra lärare för jag hade gått på alla svepskäl som eleverna hade kommit med och godkänt det mesta haha;D

blandalltmittsvammel

13 maj 2012 21:51

Det måste ju finnas snälla lärare å ;)

 
Ingen bild

roboguy

14 maj 2012 02:34

Neeej nu har du missuppfattat det, det ska bara finnas elaka jävla lärare som gör livet surt för elever;) Så det är inte konstigt att jag inte passade in för eleverna hade kunnat köra med mig alldeles åt helvete för mycket haha;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blandalltmittsvammel - 6 maj 2014 23:31


Tiden går, och jag inte med den. Har under de senaste dagarna haft världens underligaste åldersnojja. Tonåren gick så jäävla fort, inte känns det som att det var hela sju år sen jag var 13! Tycker det var nyss jag började gymasiet, men det är nästan ...

Av blandalltmittsvammel - 10 december 2013 22:02

Yees, i fredags packade jag och Franziska ihop i min lilla pärla och styrde mot Piteå, daamn vad jag älskar roadtrips alltså! Väl frammme i stan handlade vi grejs till middagen och for sen tillbaka mot Öjebyn. På kvällen blev det en hel del bus, ha...

Av blandalltmittsvammel - 28 november 2013 11:04

Japp, here I am, 19 bast och Sven-Ingvars-diggare. Baserat på min vanliga musiksmak kan jag ju säga att det är är "lite" av en utstickare. Haha nämen, i bilen påväg till och från Kiruna ville Elsa höra den här låten. Ha nu i åtanke att vi avverkade...

Av blandalltmittsvammel - 24 november 2013 22:36

Drog iväg till Kiruna med Ådii, Tomas, Diana och småflickorna i helgen för att fara på Majas dop, vilket var super! Bildbombar väl lite då     Mina favoritflickor!     Alla syskonbarnen samlade :) (snygg Ellan blev i Kerstins glasögon) ...

<3

Av blandalltmittsvammel - 31 oktober 2013 23:55


   Tack för elva fina år, älskade vännen. Hjärtat blöder och tårarna rinner, men jag vet att du har det bättre där du är nu.. Åh vad jag saknar dig, mitt lilla hjärta     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards