Alla inlägg den 14 maj 2012

Av blandalltmittsvammel - 14 maj 2012 23:34

Alltså jaa så förjävligt.. Här går man en kurs man inte fattar mycket av, just för att de inte finns nå sammanhang och jag har missat en jävla massa, och imorgon kommer provet. Nog för att de är muntligt, men herregud.. De är så dåligt att det nästan är skrattretande xD


Så, såhär har min kväll sett ut;


 
Värsta..


BÄSTA!! <3
Det här är fan min nya kärlek, på riktigt. Näe, tänker inte ens försöka beskriva det. KÖP DEN, så jävla värd 51 riksdaler!! 


På morgonen hade vi PA-information i aulan. Om projektarbetet alltså.

Först kröp den där "jag-har-ingen-aning-om-vad-jag-ska-göra,-snälla-skjut-mig-ångesten" fram. Hur mycke att välja på som helst, och det där helvetet har jag fan oroat mig över sen åttan. Komma på något helt själv, utföra det och sen skriva en rapport. Trodde det skulle vara helt kört, men..

Jag och Malin slog våra kloka hjärnor ihop och kom på att vi ska göra en walk in closet hos henne!!

Även om nu ingen av oss kan bygga, såga eller nånting sånt, så kommer vi ha så förbannat jävla roligt och lära oss massor.


Nähäpp, plugga till provet var det ja!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards