Alla inlägg den 11 maj 2012

Av blandalltmittsvammel - 11 maj 2012 21:21

Blir fan galen, på riktigt!! Facebook fungerar inte som det ska, ingenting går att klicka på. Det går inte klicka upp bilder, kommentera eller gilla, skriva en statusuppdatering, spelen funkar inte, det går inte trycka på 'nyare händelser'..! Det enda man kan göra är att trycka på sjäva där de står facebook, så laddas de om, på profilen och logga ut. Nån som vet vad fan det kan bero på? :O Använder mig av Firefox som tidigare funkat hur bra som helst, och alla andra sidor fungerar ju helt som de ska.


Nåmeen, de är fredag! :)

Är av nån anledning helt jävla slut, kan vara för att jag hade hunnit skriva nästan tre sidor på samhällsarbetet innan jag la mig. Gjorde lite till på lektionen så nu har jag bara någon punkt kvar! Skönt :)

Sen var jag helt slut efter badmintonspelandet på idrotten, vi börjar ju fan bli duktiga nu ;)


Efter middagen for vi till farbror, som bjöd på fika. På vägen dit passade jag på att backa och vända lite i korsningar, vilket jag märkte på körlektionen jag hade sist att jag hade glömt bort en hel del. Men jag kan ju, egentligen, så vafan xD


 

Mallan-brallan var också ganska slut!

Av blandalltmittsvammel - 11 maj 2012 01:15

Herregud vad dagarna flyger förbi, det är ju snart sommarlov! Man märker det nu då alla lärare börjar påminna en om rester, eftersom beytg snart ska sättas och det inte är så länge kvar tills kurserna är slut. Då ringde klockan i huvet på mig! .. Och ja, allt stämmer. Snön tinar bort sakta men säkert, jag har fyllt år.. Fan de är ju inte ens en månad kvar! :D


Haha, på tal om betyg. Vi har en samhällsuppgift, miniforskning. Tror vi har haft snart en månad på oss, och jag har mest bara glidit runt på facebook och hållit på med annat under lektionerna. Men nä, nu ska det vara klart imorgon! Hahahah så jävla dum jag är.. Men har skrivit över hälften nu, och resten får bli imorgon! :)

Hatar när det blir så. Jag sitter som en jävla nöt och vet inte vad jag ska skriva, har varken koncentration eller motivation. Sen skriver jag en mening eller två och sen flyter det bara på. Men innan jag kommer till det stadiet kan ju ta ett år eller tre.. ;)


Nuu ska jag börja fundera på hur skön sängen måste vara!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards