Alla inlägg den 14 juli 2011

Av blandalltmittsvammel - 14 juli 2011 23:00

Har varit och sett sista filmen nu, och DAMN IT så bra den var!

Inte ett öga torrt kan jag lova. Dels för att den var sorglig, så klart, men även tanken som gnagnde i bakhuvudet om att det här var absolut sista filmen.


Okej, nu ska jag erkänna.

När jag var sju mer eller mindre tvingade morsan mig att se första filmen, som då just kommit ut. Var jävligt skeptisk kan jag säga! Men jag såg den, och jag var fast. Jag läste boken, och jag var ännu mer fast.

Sen dess har jag med spänning väntat på varje ny film och bok (speciellt böckerna eftersom dom är bättre, alla detaljer och så som inte är med i filmerna).

 Mina kusiner kom en gång hit och hade med sig dataspelet, det andra (hemligheternas kammare), måste ha varit 8 -9. Händer fan fortfarande att jag spelar det när jag har tråkigt, höhö :)
Men jag erkänner, sen jag var sju har jag varit en sann Harry Potter-nörd, och är fan det än idag.

Har vuxit upp med det, 10 år.. Det är fan mer än halva mitt liv.

Kan inte ens tänka mig hur det måste vara för skådespelarna, att mer eller mindre ha bott under samma tak i 10 år och nu bara.. Poff, slut.


Och folk säger att Twilight är som nya Harry Potter.. B U L L S H I T  i say!


Fastän jag har alla böcker och filmer, blir det aldrig samma sak igen. Nu är det slut, aldrig mer nåt nytt att gå runt och längta efter.. UUUH :(


 

Av blandalltmittsvammel - 14 juli 2011 01:43

Nu är jag fan kär i Karros hund, tror inte dom får ta med han hem sen 8)
Haha men jo, finns ju inge bättre än min egen lilla grishund :D

Har förresten en pussbild på dom.

Vi for till stugan och hälsade på pappa en snabbis, och dom lekte så sött.


  Bilden ger ingen rättvisa till hur stor Bilbo egentligen är, han är typ som Mixi x 2.

Alltså, Bilbo - berner sennen, till vänster. Mixi - collie, till höger. Min bääbis :D


Söta är dom :)


Funderar vad i helvete jag gör vaken nu, ögonen står ju typ i kors.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards