Alla inlägg den 12 juli 2011

Av blandalltmittsvammel - 12 juli 2011 23:46

Ojoj, här var det fan glest mellan inläggen ser jag!

Men är ju fan aldrig hemma nu för tiden, är mest hos älskling eller i stugan, orka blogga då vafan.


Jobbade klart förra veckan, och jag saknar det faktiskt. Kanske inte ens hann säga det, men var solflicka i hemtjänsten och det var AWESOME.

Sen gick jag till chefen och sa att jag är gode intresserad av att vara vikarie där nästa sommar, kan säga att nästa sommar ser ganska ljus ut :)


I Torsdags kom min älskade karl hit och vi for till stugan fredag.

Otroligt fint väder och Tomas och Diana var dessutom där, kan det bli bättre?!
Känner mig dessutom som ett barn igen, vi typ bodde i sjön :)

Å inte fan hade jag med mig kameran..


Nu är jag barnvakt åt Karros hund, eftersom dom drog ner till Ö-vik för att hälsa på släktingar. Så den jättelilla söthund ska vara här till tisdag nästa vecka.

Dock lämnar jag över han till morsan på fredag, då jag far till Piteå :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards