Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

Do it like the doogs

Av blandalltmittsvammel - 14 juli 2011 01:43

Nu är jag fan kär i Karros hund, tror inte dom får ta med han hem sen 8)
Haha men jo, finns ju inge bättre än min egen lilla grishund :D

Har förresten en pussbild på dom.

Vi for till stugan och hälsade på pappa en snabbis, och dom lekte så sött.


  Bilden ger ingen rättvisa till hur stor Bilbo egentligen är, han är typ som Mixi x 2.

Alltså, Bilbo - berner sennen, till vänster. Mixi - collie, till höger. Min bääbis :D


Söta är dom :)


Funderar vad i helvete jag gör vaken nu, ögonen står ju typ i kors.

 
 
Ingen bild

roboguy

14 juli 2011 20:48

Aww så jädra söta de är tillsammans, förstår att du vll behålla Bilbo:) Riktigt fin bild på dem också:)

blandalltmittsvammel

14 juli 2011 22:58

ja visst är dom :) haha bilbo är dock lite trög, han är kastrerad men försökte ändå jucka mot mixi ;) tur dock att hennes livmoder och hela kitet blev bortopererat i vintras då hon hade en jävla inflammation där, så de blir inga söta små collie/berner sennen-valpar.. hur dom då skulle se ut! typ stor collie med "trubbig" nos och hängöron? ;)

 
Ingen bild

roboguy

14 juli 2011 23:14

Han må vara kastrerad, men takterna sitter fortfarande i och är så djupt rotad i honom att han ändå "försökte" haha;) Jadu,en sådan blandning hade visserligen varit ganska rolig att få se, men jag tror inte att det skulle bli så väldigt snyggt direkt så det är nog tur att de båda inte kan få valpar med varandra;P

blandalltmittsvammel

14 juli 2011 23:32

Hahahaha ja precis! :)

 
Nella

Nella

15 juli 2011 22:52

Åhnej, vilka söta! :) Hur gamla är de?

SVAR: Jo, jag trivs verkligen på jobbet, möter massor av spännande människor! :) Jag bor i Pajalatrakten, så det är en del samiska/meän kieli, och eftersom jag har lite sameblod i mig (det syns på ögonen ;D) så tränar jag lite språk! :)

http://mittimellanbarn.blogg.se

blandalltmittsvammel

17 juli 2011 22:35

Hmm, Bilbo är väl ungefär 3 - 4, Mixi blir 9 nu till hösten! :)

Jomen gud, de lät trevligt dedär :)
Mjeuu vill också kunna samiska, har renar och allt så de vore ju kul att kunna! Ska fan gå nån kurs sen i livet, bara för att :)
Haha, LITE språk!? :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blandalltmittsvammel - 6 maj 2014 23:31


Tiden går, och jag inte med den. Har under de senaste dagarna haft världens underligaste åldersnojja. Tonåren gick så jäävla fort, inte känns det som att det var hela sju år sen jag var 13! Tycker det var nyss jag började gymasiet, men det är nästan ...

Av blandalltmittsvammel - 10 december 2013 22:02

Yees, i fredags packade jag och Franziska ihop i min lilla pärla och styrde mot Piteå, daamn vad jag älskar roadtrips alltså! Väl frammme i stan handlade vi grejs till middagen och for sen tillbaka mot Öjebyn. På kvällen blev det en hel del bus, ha...

Av blandalltmittsvammel - 28 november 2013 11:04

Japp, here I am, 19 bast och Sven-Ingvars-diggare. Baserat på min vanliga musiksmak kan jag ju säga att det är är "lite" av en utstickare. Haha nämen, i bilen påväg till och från Kiruna ville Elsa höra den här låten. Ha nu i åtanke att vi avverkade...

Av blandalltmittsvammel - 24 november 2013 22:36

Drog iväg till Kiruna med Ådii, Tomas, Diana och småflickorna i helgen för att fara på Majas dop, vilket var super! Bildbombar väl lite då     Mina favoritflickor!     Alla syskonbarnen samlade :) (snygg Ellan blev i Kerstins glasögon) ...

<3

Av blandalltmittsvammel - 31 oktober 2013 23:55


   Tack för elva fina år, älskade vännen. Hjärtat blöder och tårarna rinner, men jag vet att du har det bättre där du är nu.. Åh vad jag saknar dig, mitt lilla hjärta     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards