Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Just missin' you

Av blandalltmittsvammel - 8 augusti 2011 00:47

Senaste dagarna har spenderats med att göra ingenting. Spela hotshot på facebook, se x files, tänka på bubben, smsa med bubben, prata med bubben. Till och med drömmer om han, och jag som aldrig brukar drömma, eller minnas vad jag drömmer iallafall. Alltså, det enda som cirkulerar i mitt huvud, dygnet runt - min älskade karl.


Tror inte det var bra för mig att vara där tre veckor i sträck. Vi hade skitkul, mysigt och jag sov som en kung i en småtrång säng där jag har nån att sparka, slå och kramas med :) Men.. Vad kommer man då hem till? Ja, förutom en katt som stångas och kör upp katthår i ens näsa..? Typ ingenting bara.

Trodde inte att man kunde sakna nån så här mycket, det är helt sjukt..

För några dagar sen frågade pappa "vars är du riktigt, i pite?" Haha, han brukar fråga vars jag är när jag funderar på nåt. Men alltså, hur kan de synas hur febrilt jag tänker och på vad? Lilla pappa, han vet då allt..


MEN. På tisdag kanske min mor och nån kompis till hon ska till pite, gissa vem som då följer med :3



  

snart älskling, snart    

 
 
Ingen bild

roboguy

8 augusti 2011 01:26

Din toka, du tänker på bara en enda sak;)

Haha kanske inte är bra att din pappa kan läsa av vad du tänker på i alla lägen?;D Men å andra sidan så får en del en sådan där drömmande blick, så man bara vet att personen inte riktigt är närvarande och det är antagligen så du ser ut när du sitter och tänker på annat och mentalt befinner dig någon annanstans:)

blandalltmittsvammel

8 augusti 2011 01:53

en enda person heter de ;)

han känner mig nog "för" bra :)
haha men det där går nog i släkten, jag kan ju till och med se vilket humör folk är på genom sms - oftast, ibland luras dom ;)

 
Ingen bild

roboguy

8 augusti 2011 02:13

Tyst,det är jag som sköter rättandet här;)

Oj den förmågan är ju bra att ha, då vet du i alla fall snabbt vilket humör personen du smsar med är på, om nu inte den luras då:)

blandalltmittsvammel

8 augusti 2011 17:10

nejdu jag kan å!

haha jo ganska bra faktiskt, även "live" har jag förmågan att kunna läsa en människa som en öppen bok :) - om dom inte luras ;)

 
Ingen bild

roboguy

8 augusti 2011 19:28

Det tror jag du kommer att ha nytta av i det yrke du kommer att jobba med sen. Om nu inte patienter också skulle ljuga för dig förstås;)

blandalltmittsvammel

8 augusti 2011 23:09

Varför skulle dom luras med mig som är så snäll :D höhö

 
Ådii

Ådii

8 augusti 2011 21:10

du borde kunna utläsa när dom luras också :D

http://mizzsunshine.bloggplatsen.se

blandalltmittsvammel

8 augusti 2011 23:09

du känner jag ju bättre än mig själv, så du kan inte luras hur mycke du än försöker ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blandalltmittsvammel - 6 maj 2014 23:31


Tiden går, och jag inte med den. Har under de senaste dagarna haft världens underligaste åldersnojja. Tonåren gick så jäävla fort, inte känns det som att det var hela sju år sen jag var 13! Tycker det var nyss jag började gymasiet, men det är nästan ...

Av blandalltmittsvammel - 10 december 2013 22:02

Yees, i fredags packade jag och Franziska ihop i min lilla pärla och styrde mot Piteå, daamn vad jag älskar roadtrips alltså! Väl frammme i stan handlade vi grejs till middagen och for sen tillbaka mot Öjebyn. På kvällen blev det en hel del bus, ha...

Av blandalltmittsvammel - 28 november 2013 11:04

Japp, here I am, 19 bast och Sven-Ingvars-diggare. Baserat på min vanliga musiksmak kan jag ju säga att det är är "lite" av en utstickare. Haha nämen, i bilen påväg till och från Kiruna ville Elsa höra den här låten. Ha nu i åtanke att vi avverkade...

Av blandalltmittsvammel - 24 november 2013 22:36

Drog iväg till Kiruna med Ådii, Tomas, Diana och småflickorna i helgen för att fara på Majas dop, vilket var super! Bildbombar väl lite då     Mina favoritflickor!     Alla syskonbarnen samlade :) (snygg Ellan blev i Kerstins glasögon) ...

<3

Av blandalltmittsvammel - 31 oktober 2013 23:55


   Tack för elva fina år, älskade vännen. Hjärtat blöder och tårarna rinner, men jag vet att du har det bättre där du är nu.. Åh vad jag saknar dig, mitt lilla hjärta     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards