Alla inlägg den 23 augusti 2011

op2

Av blandalltmittsvammel - 23 augusti 2011 22:16

Jahapp, första dagen som andraårare avklarad. Känns hemskt, men jag är redan less.. Vi börjar stenhårt med kursen Människan socialt och kulturellt. Hur spännande låter det?

Har engelska imorgon. Det är fel. Förra året hade vi yrkesämnen hela dagen måndag, tisdag och onsdag (förutom på höstterminen då vi hade nå psykologi inklämt under måndag+tisdag). Nu är det inlagt nå jävla svenska och engelska mitt i allt.

På torsdag eller fredag har vi NK och ska ut i skogen och plocka mossa. Hur gamla är vi?

Skulle ju inte förvåna mig om vi pressar blommor och blad under tunga böcker, tejpar i en fin liten bok som blir färdig i lagom tid så man kan ge den till pappa på farsdag.


HALLÅÅÅ, JAG GÅR OMVÅRDNADS OCH SKA SPENDERA HELA MITT VUXNA LIV MED ATT TORKA GAMLINGAR I RÖVEN, INTE I HELVETE BEHÖVER JAG VETA HUR MÅNGA ARTER AV MOSSA DET FINNS OCH VAD DOM HETER... PÅ LATIN SÄKERT!!!!! AAAAARRRHHHG!!!!

.. Så länge de inte börjar växa mossa i röven på nån då


Nä usch, godnatt.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards