Alla inlägg under januari 2010

Av blandalltmittsvammel - 20 januari 2010 16:10

Alltså fan, jag blir så less.. Jag fryser hela tiden och det går inte göra något åt det.

Bästa platsen som finns just nu är under duntäcket - men inte ens det är varmt nog.

Men ett plus är att det är fluffigt och mysigt :)


Var på skolan tidigare och hämtade ännu mer papper.. Alla jävla böcker och papper som har med skola att göra som finns hemma skulle jag kunna hålla huset varmt med hela vintern.

Men nåja, jag har det hemma iallafall och tanken är väl att jag ska göra något åt det istället för att bara stapla upp det i slarviga högar. Se till att jag inte hamnar efter.
Men nä, orken är totalt bortblåst.

Av blandalltmittsvammel - 20 januari 2010 01:15

Oj, hade inte tänkt att klockan skulle bli såhär mycket. Glömde väl bort att filmen var lång.. Men den slutar fan aldrig vara bra!

Och han blir bara snyggare för varje gång, håhå :3


Jag är hungrig som fan, men orkar inte göra nåt åt det.

Dels är jag lat, dels vill jag inte väcka alla som sover.. Kan ju inte störa hundens skönhetssömn :)


Jaja, godnatt.

Av blandalltmittsvammel - 19 januari 2010 22:07

Som jag skrev tidigare skulle jag ju se Avatar.
Men såklart fungerar inte texten som den ska, utan bara när den vill. Ungefär en rad i minuten. Och när jag märkte att dom pratade nåt skumt språk mellan varven gav jag fan upp, det ger inget att se en film om man inte förstår vad dom säger.

Så nu ser jag Benjamin Button istället :3

Alltså.. Brad Pitt är ju olagligt jävla snygg efter typ halva filmen   

Sen att jag kommer att gråta i en halvtimme, ja, det är det fan värt.

Av blandalltmittsvammel - 19 januari 2010 21:03

Sounds great, huh?
Haha, ska gå och göra té vi köpte i Stockholm, med champange, grädde och jordgubbssmak. Tänker fan ladda en hel termos full så det räcker ett tag  
Sen fixa till lakanet, fan jag förstör det jämt.. Sen hämta duntäcket, HÅÅH!

Äntligen kanske man slipper frysa.
Ska se Avatar med dålig piratebay kvalité.


Åh vad mysigt!

Av blandalltmittsvammel - 19 januari 2010 16:12

Haha, inte riktigt kanske men nästan.

Frös så in i helvete igår kväll, vilket nästan aldrig händer.

Jag får alltid värma vännernas händer när vi är ute och det är kallt, och - 30 grader har bara nån enstaka gång fått mig att frysa om fötterna, trots att jag springer runt i converse. Så ja, jag är väl ett litet värmedjur eller nå.

Men fan heller, inte nu.

Såg tv igår/inatt, bara för att det var så jävla kallt att jag inte kunde sova. Hade tänkt se Cabin Fever som började kvart i ett, men blev för trött.

Stängde bara av tvn och somnade, med kläderna på.

Ändå frös jag som en hund när pappa väckte mig.

Och nä, det är inte bättre nu heller.

Less, less, less.


Och spotify, det är fan det bästa som finns.. I'm in love!


Mårran, haha jag var arg som fan :p

Av blandalltmittsvammel - 18 januari 2010 15:41

Ja, jag var ju på sjukan och lämnade prover förra veckan, och nu ringde det nån gök och sa att mina värden är så gott som normala och att jag bara ska fortsätta ta medicinen som vanligt.
Men hallå.. Jag mår fan inte som om värdena hade varit normala! Jag märker ingen som helst skillnad mellan nu och före jag fick medicinen.

Huvudvärken, tröttheten och det larviga sömnbehövet är kvar.

Normala värden?!

Jåjå.


Sen mera blodprov om två månader, och jag blir inte kallad utan ska komma ihåg det själv.

Vad i helvete är det för fel på Sveriges jävla sjukvård..?

Av blandalltmittsvammel - 18 januari 2010 13:18

Förkyldningar måste vara det värsta som finns.. Eller, bland det värsta iallafall.

Och jag måste säga att det här är den mest sega jag nånsin har haft.

Det började i onsdags, alltså för nästan en vecka sen, och jag är fortfarande kvar i det stadiet där det kommer att bli värre.

Hm, bara det inte håller i sig i en månad sen.


Har inte kunnat sova nästan nåt heller, men tillslut somnade jag iallafall med huvudet vid fotändan av sängen.

Hm, that's good.

Av blandalltmittsvammel - 17 januari 2010 13:31

Har ont i öronen igen, helvetes jävla skit..
Förkyldningen har också blivit värre >:


Alltså fan, hoppas att det inte blir som det blev på höstterminen, då jag var sjuk i över en månad.

Det var allt annat än kul, där satt jag i mitt hörn, hostandes och nysandes, och såg betygen segla iväg. Hade typ fem ogjorda prov, så jag var livrädd att jag inte skulle fixa varken proven eller betygen.

But, I did!

Men ja, har jag klarat det en gång får jag väl göra det igen.


Gillalalalala läget

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards