Alla inlägg den 26 januari 2010

Av blandalltmittsvammel - 26 januari 2010 23:06

Jag som hade en massa planer för idag, ingenting har blivit gjort.

Eller ja, har plockat bort lite skrot som ligger på golvet, men bara litegrann. Usch, det ser förjävligt ut kring sängen.. Kläder, alla papper och böcker från skolan, en puff och en spikmatta.
Energin har harit helt bortblåst idag också, som vanligt. Ja, jag är less.


Härligt med snöstorm imorgon! Haha nej, fy fan.

Strömmen kanske kommer att försvinna under dagen, kul. Får väl gå omkring med en tändare i fickan :)


Nej usch, godnatt.

Av blandalltmittsvammel - 26 januari 2010 13:05

Fantastiskt, jag har tagit mig upp!

Steg upp kring halv elva men hade varit vaken en timma ungefär.

Sängen är ju alltid som mest skön när man ska upp och lämna värmen..

Jag är trött som fan, men ska försöka hålla mig vaken hela dagen, utan att somna på soffan. Haha jå, lycka till.

Urgel, har ännu mer ont i halsen idag.. Bara det inte börjar gå åt fel håll nu.


Ska göra ett litet städförsök nu, sen plugga.. Snark

~

Av blandalltmittsvammel - 26 januari 2010 00:02

Urgel, jag har svinont i ryggen! Kan nog bero på att jag mest har varit stilla under tiden jag har varit sjuk, inga promenader eller nåt. Måste fan ändra på det när jag blir frisk, jag längtar rent ut sagt efter det.

Friskluft.. Åh var härligt!

Anyway, tänker lägga mig på spikmattan sen och hoppas på att det blir bättre.


Hade tänkt börja vända tillbaka dygnet snart också.

Ändå sen jag blev sjuk har jag somnat sent, sovit länge och sovit massor på soffan på dagarna. Hm, not good. Men vafan, när man är sjuk behöver man ju sova :3

Så ja, kanske ställer väckaren på 9 eller nåt.. Wooh, då kan jag gå upp och göra te och mackor och vakna upp med att se film! :D

Hahah, great.

Sen måste jag plugga. Har verkligen legat på slösidan med det..

Men feber, huvudvärk, hosta, slem och rinnande ögon är väl en bra 'ursäkt'?
Börjar ju ändå bli bättre nu, och tacka fan för det.

Jag säger absolut inte att det är bra, men bättre är det helt klart.



Nu väntar jag bara på att Ipoden ska bli färdigladdad så jag kan stänga av datorn nån gång.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards