Alla inlägg den 2 januari 2010

Av blandalltmittsvammel - 2 januari 2010 21:46

Ouh, nu börjar träningsvärken komma!
Känns i precis hela ryggen, men det är värst mellan skulderbladen..

Ajja, det var värt det :)


Ska se Arkiv X nu.
Sen måste jag fan läsa mera bok, det börjar bli spännande!

Av blandalltmittsvammel - 2 januari 2010 16:10

Jävlar, vilken kaffedag det blev!

Först kom Stig, som var fosterbarn i farmors familj.

En stund senare kom Ådi och Kerstin, sen Jenny, Jocke och Pontus.

Så jag har redan hällt i mig fyra kaffekoppar, och det lär bli mera ikväll.

Haha, lycka till att sova sen^^


Fick min efterlängtade massage, och nu är jag som en ny människa i ryggen. Ett tag iallafall, om några timmar blir det hej träningsvärk..

Men det var skönt som fan, tack Jocke :)

Av blandalltmittsvammel - 2 januari 2010 01:16

Som jag sa så skulle jag ju bråka med brandväggen.
Tidigare idag pratade jag med dataexperten Jocke om allt datorn tjorvar om. Bland annat om varför spotify plötsligt gav upp. Fastän internetanslutningen var bra vägrade spotify ändå vara online.

Han sa att jag skulle göra nå skumt med brandväggen, vilket jag försökte.

Sen tjorvade jag massa med spotifys hemsida också, and guess what?
Jag fixade det! :D

Har man en gång vant sig med spotify så är youtube mer eller mindre värdelöst.

My life is back^^


Jenny och gänget kommer hit imorgon, kring lunch.

Ska få massage, har kvar en gång från presentkortet.
Tänkte försöka gå upp någorlunda i tid så jag hinner duscha också.

Haha, lycka till!


G'night

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards