Alla inlägg den 5 februari 2009

Av blandalltmittsvammel - 5 februari 2009 22:20

Det där med rubriker är lite svårt ibland, det är därför mina inlägg nästan alltid brukar döpas till namnet på dagen det råkar vara. Lite enformigt, jag vet. Men har man dålig fantasi kan man inte göra något åt det. Kan nog vara för att jag alltid svammlar på som det aldrig går komma på nån passande rubrik. Äh vad fan, nog tjatat om det nu!


Köpte ny fountation idag, det behövdes verkligen. Den gamla var helst slut, även fast jag hade skruvat upp den massor med gånger.

Och poff, så försvann 110 spänn!

Just före marknaden, helvete. 

Har iallafall 150 kr som jag fick av mor och far - plus en ogiltig tjuga som är för gammal.

Gunnar ska köra oss till mammas jobb imorrn, hennes 'motorvärmarstolpe' är trasig. Och känner jag Gunnar rätt så kommer jag att få pengar av han ^^

Oj, jag kanske inte har nämnt det ..

Mamma jobbar på ett trevligt ställe med snälla psykiskt sjuka människor, som brukar vara sociala och trevliga. Och dom ville fara till Jokkmokk på marknaden, och jag får följa med. Det är bra, jag slipper betala en dyr bussbiljett :)

Och Gunnar är den snälla gubben som vi bor granne med, som är sambo med min mormor. För övrigt så har morfar varit död i typ 37 år.

Då vet ni.


Nä, nu ska jag knäcka ryggen på min mor för att hon tjatar om det, sen tvätta bort smink och annat helvete, läsa en stund sen sova. 

Natt (:



Vännen, jag vet att du klarar det, du är så stark.

Jag lovar, jag ska hjälpa dig genom dimman, även om jag går vilse själv på kuppen. Jag vet att vi hittar tillbaka sen.

När du sjunker genom det kalla vattnet ska jag dra upp dig, värma dig med två varma täcken och mata dig med daim.

När folk envist drar i dig, ska jag såga av deras händer och krama dig tills du är lugn.

Om du står vid korsningen och tvekar ska jag leda dig på rätt väg.

Jag älskar dig. <3

Av blandalltmittsvammel - 5 februari 2009 17:28

Fan så glad jag är, hade 29 av 32 på matteprovet!

Läraren har inte satt ut betygsgränser än, men hon sa att det nog skulle bli vg :)

Kapitlet vi började på idag är faktiskt kul, geometri och statistik.

Det tar emot lite att säga att matte är kul, men det kan det vara när man väl kan det ordentligt. 


Marknaden imorrn!

Måste försöka överlista min iPod, har en massa låtar där jag inte lyssnar på längre. Och måste lägga in massa nya.

Tvivlar på att telefonbatteriet kommer att hålla till Jokkmokk fram och tillbaka om jag lyssnar på musik - vilket jag måste, annars blir det hur tråkigt som helst att åka buss i nästan 3 timmar.


Nä, nu måste jag bråka lite med HKboken.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards