Alla inlägg den 4 februari 2009

Av blandalltmittsvammel - 4 februari 2009 20:46

Jag har en idé. En alldeles supersmart och brilliant idé.

Just nu läser jag ju boken jag fick av Tomas och Diana i julklapp, har kommit på att den verkar vara hur svår som helst att recensera. Hur ska man kunna berätta om en klass som är uppdelad i olika gäng, tills det börjar en ny tjej i klassen - och samtidigt få det att låta vettigt?!

Nej, det går inte.

Kom då på den superÅmansmarta idén att läsa Sandor slash Ida, för ungefär tredje gången! Den är bra, och lätt att recensera. Kanske gör den som vg/mvg uppgift, vi får se ..


Förra året skulle vi recensera en bok muntligt, bara för g - vi skulle sitta och prata till en allvarsam lärare i tre minuter! Valde första Harry Potter boken, som jag har läst flera gånger.

Berättade massor utan att tveka, och utan 'minneslapp'.

Så det lönar sig att recensera böcker man redan har läst, därför ska jag läsa Sandor slash Ida.


Nåja, nog pratat om böcker.

Vi hade idrott sista timmen, slutade 14.40

Jag och Mårran stannade kvar till ca 15.45, hon lockade mitt hår :)

Trodde inte att jag skulle passa i det, men på nåt sätt gjorde jag det.

Hon sover ju här, vi jag ju sovmorgon imorrn. Börjar 9.40, härligt!

Om jag är snäll kanske hon ids locka mitt hår imorrn med ^^

Lille Skutt är smygbög!


Jokkmokkare!

Passa er, jag far dit på fredag!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards