Alla inlägg den 2 februari 2009

Brr

Av blandalltmittsvammel - 2 februari 2009 21:32

För en gång skull fryser jag. Händer nästan aldrig, det är nästan så jag förstår att min far säger att mitt rum är kallt .. Kan skylla på att det är nästan 20 grader kallt ute. Ja, då har man en anledning.

Och jag ska ut och gå med mormor imorrn .. Hoppas det är varmare då.


Nä, nu ska jag duscha bort vinterkylan!


Har snott bilderna från Gunnars kamera, fan vad jag älskar dom.

(Ser att dom blev lite väl stora, ni får leva med det, fattar inte hur jag kan minska dom. Kommentera gärna!)

Av blandalltmittsvammel - 2 februari 2009 17:17

Yay, jag är stolt. Kändes som att matterprovet gick bra fan : )

Tror det är första provet jag har lämnat in som känns bra.

Men nån gång ska ju vara den första så.


Om några veckor är det svenska, engelska och so prov, tror jag.

Svenska - fy fan, om författare och skruttiga poeter som är döda sen länge.

Engelska - Hm .. Kan det vara om typ  .. Pronomen och sånt?

So - FY FAN,  religion! Katolska och ortodoxa kyrkan! Blä


Stackars nior som har nationella imorrn, i typ 2-3 timmar.

Men tjill för oss som har skumma lektioner : D

Karro, Sofi, Muki, N, Lalla: lycka till era jävla hobbitar :*

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards