Alla inlägg den 29 december 2009

~

Av blandalltmittsvammel - 29 december 2009 23:56

Vilken otroligt seg dag!

Det mest spännande idag var att hälsa på Tomas och Diana och trotsa kylan under den tid det tog att gå från bilen och in.

Jo, vädergubbarna hade nog rätt när dom sa nåt om "extrem kyla".
Har gått runt och kikat på termometern hela dagen, och det kallaste var - 34.8
Hojja.

Annars har dagen varit jävligt ointressant.


Ska läsa nu, sen sova.




 

Av blandalltmittsvammel - 29 december 2009 13:14

Vet inte när jag somnade igår, men lite för sent måste det ha varit iallafall. Satt vid datorn tills jag helt enkelt inte orkade längre.

Men ja, min och Lisas msnkonversation.. Well, eftersom vi båda var ordentligt övertrötta spårade det ganska så bra :D

Hade ingen aning om vad jag skrattade åt, men kunde iallafall inte sluta.

Så jag skrattade tills jag somnade, och när jag väl somnat sov jag för tungt, måste vara därför jag är trött nu.

Haha, hojja.


Ska till Tomas och Diana sen idag.

Medans vi ändå är i samhället ska jag in på dollar och se om dom har nudlar :3

Vet inte varför, men jag är sugen på det nästan jämt.

Perfekt frukost när man har sovit hela dagen ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards