Alla inlägg den 8 december 2009

Av blandalltmittsvammel - 8 december 2009 23:10

Har som vanligt inte gjort just nå vettigt den här kvällen heller.

Har varit hos Gunnar och planerat lite inför imorgon, ska till sjukan och hälsa på mormor, hon är inlagd. Inget jätteallvarligt, men hon ramlade igår och dom på sjukan ville ha henne där några dagar. Så jag gick runt hela förmiddagen och trodde att hon minst skulle dö eller nåt, och hade svårt att lugna ner mig när mamma hade ringt och sagt att det inte var nån fara.

Hojja.

Har pluggat till g-provet i svenska och tittat igenom vg/mvg-analysen.

Vafan, det kan inte vara så svårt..


Det här duger inte, måste sova nu.



My friend, our deeptalk made me happier :) <3

Av blandalltmittsvammel - 8 december 2009 20:35

Finally! Har lyckats fixa spotify till datorn, tack som fan Micke! :D

Det tog ett tag ett tag innan jag fattade hur jag skulle göra, men det löste sig.
Haha, gissa vem som nöter? ;)


*

Av blandalltmittsvammel - 8 december 2009 15:48

Ja, var ju på sjukan och tog blod-och urinprov idag (och vad fan dom ska ha urinprovet med vet jag inte). Hade en tid 9.30 men fick såklart inte komma in förrän en halvtimme senare. Dom är alltid sega som nå sniglar..
Trodde att det skulle röra sig om typ ett eller kanske två provrör, men det blev fem. Och att rören skulle vara små, men det var dom fan inte xD
Nåja, då var det gjort iallafall.
Då är det bara vänta, ska till nån läkare nästa vecka.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards