Alla inlägg den 7 december 2009

Av blandalltmittsvammel - 7 december 2009 22:44

Ja, att jag har extremt dålig humor och att jag kan skratta åt ingenting vet ju alla. Ådi, du minns väl skrattanfallen jag hade när jag var hos dig sist? Trettio minuter långa och egentligen helt meningslösa.

Fast den här gången var det nog inte helt meningslöst!

Hittade själva sidan på en blogg, hade tråkigt så gjorde en sån här grej med jag, Ådi och Karro.

Fattar inte hur man gör länkar här, men här är adressen:
http://elfyourself.jibjab.com/view/9IH0Zwj9pwneVQV2


Riktigt jävla klockrent, måste ses!! :D

Av blandalltmittsvammel - 7 december 2009 17:12

Var trött som en sten imorse, så åt bara frukost och slängde ner mig i soffan.

For till skolan och såg ut som ett hej-kom-och-hjälp-mig-troll eller nåt, haha.

Fick tillbaka två prov, so och matte. Inget av dem gick väl direkt superbra, men klarade dem iallafall.

Gjorde bildprovet också, det var fan lättare än jag trodde (y) Så på bilden nästa vecka får vi tillbaka provet, sen blir det betygssnack. Wie, blir kul att se om jag har lyckats höja mitt vg.

Däremot betygssnacket i hk blir måttligt ointressant, inlämningsuppgiften blev skittdålig och jag har ju varit massa sjuk.


Fryser som en hund och är trött (som vanligt), funderar på att lägga mig i soffan och halvdö :3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards