Alla inlägg den 22 november 2009

Av blandalltmittsvammel - 22 november 2009 23:07

Jaha, då var den här helgen slut.

Fattar inte vars den har tagit vägen, det var ju nyss torsdag!

Men det var trevligt som fan iallafall :)


Måste fan lägga mig nu, kommer att vara stendöd imorgon.

Har fått feber igen, så jag kommer att ha svårt att somna och sen vakna hela tiden.

Great.

Av blandalltmittsvammel - 22 november 2009 13:09

Vaknade vid elva nån gång, steg upp vid halv tolv.

Vi åt frukost, och medans Ådi duschade diskade jag. Det var en hel del så det tog ett tag :)

Vi har suttit och diskuterat/smidit planer om nyår, fastän vi vet att jag förmodligen inte får komma hit.

Men man kan ju alltid hoppas.



Av blandalltmittsvammel - 22 november 2009 02:05

Har varit skitduktig vafan! 

Efter att vi hade sett film och haft ett jävligt långt deeptalk satte vi oss vid köksbordet, startade musik, tog varsin penna och ett papper och började klottra. Mitt i allt kom jag på att jag skulle kunna jobba med hkuppgiften, medans vi ändå inte gjorde nåt speciellt.

På den uppgiften ska vi först inreda en lägenhet, sen har vi 25 000 kr att köpa möbler och sånt för.

Så jag skrev ner allt jag hittade på, med stor hjälp från Ådi.

Trodde inte för allt i världen att det skulle vara kul, men fan att det var xD



Nä, ska sova nu.

Kommer att ha nog svårt att ta mig upp imorgon iallafall!




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards