Alla inlägg den 5 november 2009

Av blandalltmittsvammel - 5 november 2009 22:26

Eller så inte. Vet att jag måste plugga och borde ha gjort det hela kvällen typ.

Men har har orkat?

Nej.

Har dragit fram massa papper och försökt släppa allt annat, men det går inte.

Och jag är inte ett dugg förvånad.


För precis en vecka sen nu satt vi i Larssons och Müslis kök och åt nudlar, eller så satt vi i tvrummet och .. Lekte? xD

Hojja, jag vill tillbaka.

Fast.. Det har jag nog redan sagt.

Av blandalltmittsvammel - 5 november 2009 18:37

Håhå vad mys, har nyss sovit en stund med hunden :3 Hon har en gammal puff som hon snodde av mig när hon var liten, och den är mysig som fan. Vet inte hur det gick till, men jag la mig brevid lurvbollen somnade och sov som en sten xD

Fast är trött ändå.. Larsson, du hade rätt som fan när du sa att powernaps inte ger ett skit!


Fattar inte vars den här veckan har tagit vägen, känns som att det är .. Tisdag?

Vill fan ha prao i en vecka till. Minst.


Åh.. Läste nyss ett mail från skolan, har tydligen en redovisning i svenska v. 46, redovisning i engelska v.47 + översättningsprov v.48 och prov om världskrigen v.49

Och justde, kemiprov v.46 också.

Hm, det här blir allt annat än spännande.

Nu fick jag en sån där längtan att fara bort igen :3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards