Alla inlägg den 10 november 2009

Av blandalltmittsvammel - 10 november 2009 21:46

Har skrivit svenskauppgiften på datorn nu, fast bara för g. Ska göra vg/mvg också, men måste läsa boken igen då för att få till nå detaljer. Fan så jobbigt. Tur den inte är så tjock iallafall, lite över 100 sidor tror jag det var.
Det ska vara inlämnat på fredag, och vi har till tolvslaget på oss. Fast det ska jag inte tänka på, då skjuter jag bara upp det ännu mer.

Sen ska ju praogrejen vara inne under veckan också.. Fast den skulle mamma hjälpa mig med imorgon. Fast om hon kommer att vara till stor hjälp är ju en annan sak.

Och jag måste hinna städa (igen), Ådi ska fan inte behöva bo i ett råttbo i helgen.

Tiden bara rinner iväg utan att jag hinner göra ett skit åt saken.

Som vanligt.




-

Av blandalltmittsvammel - 10 november 2009 16:15

Jag måste verkligen bli bättre på att plugga på normala tider istället för mitt i natten.. Visst, tror att provet gick bra, men likförbannat var ju resten av dagen förstörd av huvudvärken. Hade ont redan när jag vaknade, vilket jag förövrigt gjorde en timme senare än planerat (y) Men hann ändå.

När det inte hade blivit bättre efter lunchen la jag mig i vilorummet och sov i en timma, sen tog jag tvåbussen hem.

Då startade jag tvn, la mig under en filt i soffan och sov lite till :]

Och tänka sig, det blev bättre.



Av blandalltmittsvammel - 10 november 2009 01:14

Har suttit här och pluggat som en dåre sen ca 22.30, och nu är jag trött. Visst, har varit det hela dagen men nu faller ögonen ihop på ett helt annat sätt.

Nåja, det känns iallafall som att jag kan G, det är ju alltid nåt.

Ska läsa lite mer i boken och sammanfattningarna, har gjort frågorna och sett till att jag kan dem.

Om jag sen stiger upp .. Just före 6 hinner jag duscha, fixa håret, äta, leta efter teknikpapprena, och nån hinner förhöra mig. Det blir bra.

Men hur i helvete ska jag ta mig upp?

Det blir intressant att se.


Godnatt.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards