Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Svinrolig dag!

Av blandalltmittsvammel - 28 maj 2009 21:56

Såg klart filmen på svenskengelskan och sen jämförde vi boken med filmen.

Sen matte. De som fick IG på diagnosen stannade i klassrummet och gick igenom, medans de som klarade den (bland dem jag!!) gick till ett annat klassrum och började med nästa kaptiel. Som förövrigt var hur svårt som helst, det är om ekvationer.

Sen slöjd. Min filmgrupp skaffade grejer till inspelningen, hittade fan allt vi behövde. Till och med brun färg ;)

Sen lunch, SO och sen slutade jag! Hade håla sista timmen.

Så ringde och surrade med Jeppe medans jag väntade på att klockan skulle bli fyra. Då skulle vi äta på sibylla.

När vi hade gjort det for vi hem till Linus och spelade in första scenen.

Den blev jävlat klockren! Så vi for till Dollar och köpte lite grejer. Sen var vi på geilas och spelade in i några timmar. Den blev bättre än vi hade trott, fy fan vad bra! :)

Tack Hanna för att jag fick åka med dig, tack Linus för att jag fick låna en hjälm.

Helvete så kul det var, ÅH! :D


Är ju ledig imorgon, så följer med pappa till Piteå. Då hinner jag träffa Ådii och kanske Pelle :)

Sen plugga hela helgen men vad fan .. Den fick en jävligt bra start!!

 

17 dagar kvar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blandalltmittsvammel - 6 maj 2014 23:31


Tiden går, och jag inte med den. Har under de senaste dagarna haft världens underligaste åldersnojja. Tonåren gick så jäävla fort, inte känns det som att det var hela sju år sen jag var 13! Tycker det var nyss jag började gymasiet, men det är nästan ...

Av blandalltmittsvammel - 10 december 2013 22:02

Yees, i fredags packade jag och Franziska ihop i min lilla pärla och styrde mot Piteå, daamn vad jag älskar roadtrips alltså! Väl frammme i stan handlade vi grejs till middagen och for sen tillbaka mot Öjebyn. På kvällen blev det en hel del bus, ha...

Av blandalltmittsvammel - 28 november 2013 11:04

Japp, here I am, 19 bast och Sven-Ingvars-diggare. Baserat på min vanliga musiksmak kan jag ju säga att det är är "lite" av en utstickare. Haha nämen, i bilen påväg till och från Kiruna ville Elsa höra den här låten. Ha nu i åtanke att vi avverkade...

Av blandalltmittsvammel - 24 november 2013 22:36

Drog iväg till Kiruna med Ådii, Tomas, Diana och småflickorna i helgen för att fara på Majas dop, vilket var super! Bildbombar väl lite då     Mina favoritflickor!     Alla syskonbarnen samlade :) (snygg Ellan blev i Kerstins glasögon) ...

<3

Av blandalltmittsvammel - 31 oktober 2013 23:55


   Tack för elva fina år, älskade vännen. Hjärtat blöder och tårarna rinner, men jag vet att du har det bättre där du är nu.. Åh vad jag saknar dig, mitt lilla hjärta     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards