Alla inlägg den 16 maj 2009

Av blandalltmittsvammel - 16 maj 2009 17:43

Blir fan nervös .. För några timmar sen fick jag nå slags utslag på armarna. Kände att det blev varmt på dem, tittade och det var rött och typ kokhett. Gick till mormor och hon smörjde på med nån salva som svalkade. Men nu har det kommit tillbaka och bränner lika jävla mycket, nästan så det gör ont.

Hoppas jag inte är allergisk mot nåt! ._.

Av blandalltmittsvammel - 16 maj 2009 12:49

Hade tänkt fara på skolan igår, men när jag hade duschat åde började jag må hur illa som helst. Följde iallafall med Gunnar till samhället, han skulle fixa nå med bilen halv åtta. Sen for vi och fikade, och min mage mådde fortfarande svindåligt så jag följde med han hem igen istället för att fara på skolan.

Satt vid datorn lite och såg två Arkiv X avsnitt med mor. Hon började ett så hon for vid kvart i. Vid det laget mådde jag så illa att jag trodde att döden var nära, allvarligt talat. Lyckades somna och sov till två.

Fy fan, gick runt och väntade på att få spy i två timmar innan det hände nåt. Åt lite och spydde igen.

Tänkte vila litegrann men jag somnade och sov i tre timmar. Ett tag efter jag hade vaknat ringde mormor och ville ha hjälp med att starta DVDn. När jag tillslut orkade masa mig hem därifrån hinkade jag i mig lite cola och la mig. Trots att jag nyss hade sovit massa var jag dödstrött. Vaknade vid halv elva med huvudvärk, men det är inte så konstigt med tanke på att jag hade sovit mer än 16 timmar på ett dygn.

Men då vet ni varför jag inte orkade blogga igår iaf :)


Har ätit litegrann och druckit cola till. Verkar inte hända nåt än, men får se hur det tar sig. 


Ska gå se Babe nu, har fan inte sett sen jag var liten! :D 

Haha bara för att det går på femman :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards