Alla inlägg den 14 maj 2009

Av blandalltmittsvammel - 14 maj 2009 20:26

Jag vet att jag ställde mobilen på vettig "stiga-upp-tid" igår kväll. Men jag måste ha stängt av utan att jag vaknade. Jag vaknade till och tänkte 'fan vad härligt jag hinner sova en stund till'. Av nån anledning öppnade jag ögonen. Fick panik. Det var ljust ute, men svårt att avgöra vad klockan är när det ljusnar redan vid 4 - 5 på morgonen. Började tokleta efter mobilen, som jag hade lagt under kudden när jag sov. Klockan var 07.08

Trodde klockan var minst åtta och att bussen hade gått.

Steg upp, letade fram nå kläder, tog på mig linserna och åt en macka.

Mådde så jävla illa att jag inte ville äta mer.

For till skolan med tanken; blir det inte bättre i magen får jag väl fara hem. Kan ju iallafall försöka.

Men det blev inte bättre alls, så jag for hem efter första lekitonen.

Det är så jävla hemskt att springa runt på skolan och må illa..


Först nu har det gått över helt, yay.

Har hunnit sova lite på soffan, fan så skönt! Och spelat bomberpengu halva dagen, haha.


Läste ut del 36 igår, fy fan så bra den var .. Lästa ca två sidor ur 37 på svenskengelskan men fattade inget så ska börja om sen.


Hahahaha, pratade nyss med Ådi.

Jag - Tja, vad gör du?

Ådi - Läser.

Jag - Jaha, vars är du då?

Ådi - I sängen! HAHAHA!

Jag - Åh, men idiot .. xD

Hahaha, så typiskt henne att säga klockrena saker! ;D

"Ikväll ska vi inte vara uppe till nå jävla sex!!"


Ska plugga lite på engelskan nu, har ju prov imorrn. Fast det finns egentligen inte så mycket att plugga på, det ska tydligen vara mycket läsförståelse. Fast lite grammatik, som jag redan kan.

Hoppas jag.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards