Alla inlägg den 8 december 2011

Av blandalltmittsvammel - 8 december 2011 00:46

Hahaha, alltså igår, när jag var hos Kikki..


Theresé hade redan ätit, Linnea åt sen, Franziska och Ellen hade ätit nuggets och kroketter, och medan dom åt började Kikki med vad jag och hon skulle äta - kyckling och ris.

Jag satt i soffan då maten var klar, så Kikki kom och gav mig tallriken. Hon höll den som vanligt så jag tänkte inte alls på att den kanske kunde vara varm. Men tro mig, det var den.. Hon måste ha hållit på sidan av tallriken där kycklingen var och gett mig "rissidan", och den var jävlat skållhet - riset kom direkt ur kastrullen.. Vilket lilla Kikki glömde meddela mig ;)

Brände mig som fan och tappade ner tallriken på magen. Theresé satt brevid mig och fick allt jävla ris på benet, men jag tror hon han upp och sopa bort riset med handen före hon fick brännsår över hela benet xD


Såhär ser det ut idag, och jämfört med igår så tar det här inte ont alls ;)

Svider bara till när jag tvättar händerna och så. 


Hahaha men tänk bara hur jävla kul de måste ha sett ut, en flygande tallrik med skållhett ris, en chey som sopar ris från soffan, två som skrattar (tror jag), jag i panik med fingret i kallvatten, sen åt jag upp kycklingbitarna. Hade tur att dom också hamnade på soffan och inte på golvet ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards