Alla inlägg den 5 december 2011

Av blandalltmittsvammel - 5 december 2011 23:55

Uschaa så trött jag har varit idag! Hade svårt att somna inatt, det var väl det som satt i.

Somnade på soffan direkt efter middagen, och helvete så skönt de var! Varför sover man alltid som godast då pappa ligger i soffan brevid och ser tv? ;)


Tidigare idag hände det nåt konstigt. Mitt i allt bara fick jag jätteont i halsen, känns ungefär som att vänster halsmandel har spräckts - det roliga är att jag opereade bort halsmandlarna när jag var liten, så vettefan vad det är. Om jag känner på halsen känns det till och med lite mer svullet på vänster sida. Jag kanske inbillar mig men vafan, ont gör de då!


Har självstudier imorgon, så jag är "ledig"" YÄS!!

Ska till barnmorskan imorgon, till apoteket och hämta ut piller åså eventuellt köpa nå skor. Har nämligen fått syn på ett par skitsnygga skor i skyltfönstret på Petterssons, så jag måste fan prova dom. Sen på kvällen ska jag vara med Kikki, Franziska och Ellen, så det är fan bara att jag börjar med morgondagens uppgift nu!


Först måste jag bara visa vad jag och my crazy friend Malin gör under skoldagarna;


 

Hälsar på Hubertina,


 

Dansar med hon,



 
och kramas med hon!


  

Haha, slitna hjältar ;)


Nä, nu ska jag plugga.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards