Alla inlägg den 14 juni 2010

Av blandalltmittsvammel - 14 juni 2010 22:39

Well, det känns faktiskt som att jag kommer att göra det.

Just nu håller jag på med vargbröder, bara för att det är gulligt att man läser dom när man är 16 :)

När jag har läst ut vargbröder funderar jag starkt på att börja med isfolket igen.

Det låter sjukt, men det är nästan så att jag saknar huvudpersonerna! Författaren skriver på ett sånt sätt att det känns som att man personligen lär känna isfolket, vilket gör hela serien så underbar.

Jag kommer förmodligen inte att hinna läsa alla 47 böcker i sommar, så de sista 10 - 20 delarna lär ju krocka med skolan.

Men det har jag varit med om förr, det är lite knaggligt men det går! :)


Nu ska jag bara mata facebook-barnen (fiskarna) och sen ladda inför imorgon.


Av blandalltmittsvammel - 14 juni 2010 17:40

Härligt, fick vara på samma avdelning som jag hade praktik på i höstas! I pappret jag fick hem stod det ju att att jag skulle vara på en annan, men det blev inte.

Men det gör inget :)
Hur som helst, det är kul trots att det kan bli lite långtråkigt ibland.

Skulle lätt kunna vara där gratis bara för att ha nåt att göra! :)


Blööh.. Jag är så less, vi gör om lite i vardagsrummet och hela huset ser ut som ett bombnedslag. Det är visserligen bara några bokhyllor och ett skåp som har bytts ut, och så hörsoffan mot en tvåsists och en tresitssoffa.

Men ändå, allt jävla skrot som var i den gamla bokhyllan ligger och skräpar i kartonger runt hela köket.

Så vidrigt ><


We've been up

And we've been down

But this time something is telling me, it's different somehow..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards