Alla inlägg den 2 juni 2010

Av blandalltmittsvammel - 2 juni 2010 22:05

Ikea är STORT och man går vilse, och man stirrar förundrat på varenda frän pryl man ser. Sen ler man åt att alla människor pratar som söta små mumintroll i Haparanda :)

Nåja, vi gick först runt och satt i varenda soffa och FÅTölj (;>) vi såg, och när vi hade bestämt oss för vilka soffor och vilken FÅTölj vi skulle ha gick vi in till fixa-själv-lagret. Åh helvete.. Innan man då fattade hur det funkade.

Sen gick vi runt massa, massa och EN JÄVLA MASSA. Jag hade foppaskor, och nu har jag duktigt ont i ryggen och knäna. Blir intressant att gå 5-kilometersrundan med skolan på fredag då..

Höhö.


Ja! Jag köpte två förpackningar med 36 ljus i varje. Alltså.. Jag var tvungen, dom luktade så förbannat gott.

Ett "glasljus".. Ja, vad det nu då heter.

Och en jättesöt liten fet lampa :3


OCH!!! Imorgon ska jag övningsköra LAGLIGT för första gången i mitt liv :3
Spännande!



.. Jo, jag är faktiskt lite övertrött

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards