Alla inlägg den 5 juli 2009

Av blandalltmittsvammel - 5 juli 2009 23:16

Måste bara lägga upp ett litet klipp med dem. Fick inte tag på det som är enligt min och Ådis humor bäst, fast det är nog inte så konstigt. Vi har ju nött hela serien hur mycket som helst och kan nog nästan varje replik utantill, så vi hittar jämt massa saker som är roliga - som egentligen inte är menade att vara det. Typ en massa smådetaljer.

Det är lika jävla roligt varje gång, man blir aldrig less! :D


Nåja, här kommer det :)

Av blandalltmittsvammel - 5 juli 2009 17:14

Hann fan inte blogga igår. Sov hos Ådi, som inte var hemma, mest bara för att sociala ner katterna. Så när jag vaknade var klockan typ ett, låg och försökte vakna i typ 20 minuter, sen läste jag ett kapitel av boken. Gick upp, klädde på mig och gav katterna mat.

Gick in till mormor för att mata den katten (dom är i Arjeplog) men mamma var redan där. Hon sa att det skulle bli kalvmärkning sen på kvällen/natten/morgonen och att det skulle bli sent. Så for hem och startade datorn och tittade runt lite. Sen när klockan var typ halv 6 for vi. 

Kom hem typ halv 5 på morgonen, var så trött att jag såg dubbelt nästan. 

Vaknade typ 14.50, gick upp och åt "frukost" och läste bok.

Den är så jävla spännande btw, kan nästan inte sluta! :3

Fast dock inget att jämföra med Isfolket, fast är omöjligt att jämföra ändå. 


Nu gör mor middag, spaghetti med köttfärssås. Mm mm MM!

Ska nog se lite Arkiv X efter maten, sen läsa läsa läsa!


Känns som att det här blev ett ganska onödigt inlägg, men jaja. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards