Alla inlägg den 1 juli 2009

Av blandalltmittsvammel - 1 juli 2009 18:20

.. så gick gräsklipparjäveln sönder. Jag gick där och lallade på bland mina egna tankar och hade bara litegrann kvar. Mitt i allt dog gräsklipparen och vägrade låta sig startas igen. Så jag gav upp. Har vi tur så lever den imorgon och jag kan göra slut på mitt slit för typ .. Iallafall en vecka.


Justde, kanske har glömt att säga. Men jag har fått "jobb" :D!

Ska typ räfsa hö i några dagar och tjäna en jävla massa pengar.

En kompis bror hade gjort det förra året och tjänat 3 - 4000 på 4 dagar.

Nu jävlar ska jag köpa en systemkamera! 

Börjar om precis en vecka, yayyayyay


Har suttit här i nån timme och väntat på att bli hungrig. 

Lyssnat på musik, läst bloggar, kollat igenom nästan hela Sofis bilddagbok, vilket tog ett tag. Nött youtube och hittat en massa trevligt.

Anyway, nu behöver jag inte vänta längre. 

Jag är hungrig.

Av blandalltmittsvammel - 1 juli 2009 15:13

Den här jävla värmen tar kål på mig! Vet inte hur länge det har varit så här, men ungefär en vecka om inte mer. Okej, nog kan väl värme vara härligt. Men allt har en gräns.

Känns som att jag bara har varit trött, tjurig och elak mot allt och alla. 

Idag har det varit "bättre väder, alltså svalare, men har mått hur konstigt som helst ändå. Har mått illa, haft nån skum huvudvärk och varit allmänt supertrött.

Mamma och Ådi for till samhället vid ett nån gång, då la jag mig och vilade. Tanken är att jag ska klippa gräset, fast då orkade jag helt enkelt inte. Har hunnit vila nu och nästan somnat, sitta vid datorn och duscha. 

Så nu ska jag fan ut i värmen och jävlas lite med kroppen så jag får de gjort!


Sen ska jag ut och blåsa såpbubblor.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards