Alla inlägg den 15 juni 2009

Av blandalltmittsvammel - 15 juni 2009 23:52

Ibland är jag verkligen fantastiskt smart. Sitter här och dunkar musik och morsan sover, och alla undrar hur jag bär mig åt. Jag kom på att om jag kopplar ipodhörlurarna i högtalarna till datorn är det ingen annan jävel än jag som hör. Fan så smart jag är :)

Nöter Jeffree Star, en liten bög som är cool som jag har glömt att lyssna på .. Men man får låtarna på hjärnan.


Kom att tänka på så irriterande det är med med dom här jävla säkerhetskoderna som verkar härska över allt som har med bloggagratis att göra .. Har man skrivit in användarnamnet och lösenordet, har för bråttom och råkar stava fel på säkerhetskoden måste man börja om med allt. 

Bara jag som tycker de är irriterande? 


Jeffree Star - Fer sure

Av blandalltmittsvammel - 15 juni 2009 12:56

Det verkar aldrig sluta regna! Okej, visst är det mysigt när man inte ser ut genom fönstren för att det rinner vatten på dem, och att man knappt hör var man tänker för att det smattrar så mycket mot taket.

Men det finns en gräns! Det är inte fullt lika mysigt när det har hållit på några dagar i sträck. 

Hade tänkt fara ut och gå idag, men känner inte för att trotsa vädret och fara ut iallafall. Det finns regnkläder, men ändå. Det är kallt iallafall!


Gjorde nåt igår som man aldrig, ALDRIG ska göra .. Började spela Harry Potter på datorn. Det är kul som fan och beroendeframkallande, fast det kanske är lite småbarnsligt. 

Så ska avsluta här och spela en stund :)

(men det kommer nog att bli längre än "en stund")

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards