Alla inlägg den 9 juni 2009

Av blandalltmittsvammel - 9 juni 2009 22:14

Eller iallafall sista dagen med lektioner, gud så härligt!

Hade först svenska. Såg på filmen som Mårrans grupp gjorde, sen pratade Lars på om .. Tja, EU och sånt tror jag. Kan inte påstå att jag var speciellt uppmärksam. 

Sen svensk/engelska. Maggan sa att nästa år kommer "ämnet" att vara betygsgrundade, att vi kanske kommer att få prov och sånt. Målet med det är att vi ska kunna höja betygen i dom vanliga svenska-och engelskalektionerna. Blir nog bra på ett sätt, då har man nåt att sträva efter, och sitter inte som en hösäck på dom lektionerna och tänker 'jamen va fan. Vi får ändå inte betyg, orkar inte engagera mig.'

Efter det, HK. Vi städade köken, inte så värst kul kanske - men nödvändigt. Där stod jag och försökte putsa gallren rena med äckelsvinto, då kommer läraren och säger att jag inte behöver vara så noga för att gallren tydligen köptes in 1985. Ganska irriterande haha. 

Vi gjorde bål sen, blev gott som fan =)

Sen lunch, efter det NO. Var ganska kul, vi vara bara ute och tände eld på gräset med konkava speglar. Sen fick vi sluta lite tidigare!

Då kom pappa och hämtade mig, vi var barnvakt åt Elvira i några timmar. Jag och Ådi låg och stekte lite på studsmattan, lagom varmt och jävligt skönt!


Grattis Gunnar! :) <3


Ådi skrämde nyss livet ur mig .. Smög sig runt husknuten och bankade på mitt fönster. Fy fan så jävla äckelrädd jag blev!

Ska se om hon har dragit ner rullgardinerna och skrämma skiten ur henne.

Hämd, hämd, HÄMD!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards