Alla inlägg den 17 april 2009

Av blandalltmittsvammel - 17 april 2009 10:20

Hade en riktigt hemsk mardröm ..

Det var typ tre små kryp som flyttade in i mitt rum. I början var de så små att jag inte märkte att dom fanns, men efter en vecka var de i kaninstorlek, men i formen av en snigel. Svarta och slemmiga.  Fast hade inte hunnit se dem än, de gömde sig på dagen och kom fram på natten.

När jag sov tyckte jag hela tiden att jag kände nåt slemmigt ringla sig runt kroppen, men övertalade mig om att det var inbillning. 

En morgon när jag vaknade såg jag att jag hade somnat med mjukisbrallorna på. Jag steg upp och kände nåt konstigt på benet. Så jag drog ut mudden som är vid vristen, och det ramlade ut en sån där .. Sak.

Efter det vägrade jag sova i mitt rum, bäddade en madrass i vardagsrummet. Fast vågade ändå inte sova, var rädd att snigelsakerna skulle hitta mig. 

Av nån anledning kom skolans vaktmästare hit. I drömmen kände han pappa tror jag. 

Han satte upp nåt slags pulver i taket, så när sakerna rörde på sig ramlade det ner på dem, de blev förgiftade och dog.


Hela drömmen är 'inspirerad' av ett avsnitt av Arkiv X jag såg igår.

Fy fan, var längesen jag vaknade med en sån rädsla.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards