Alla inlägg den 6 april 2009

Av blandalltmittsvammel - 6 april 2009 20:39

Dagen började med idrott. Dans, lagom kul.

Sen matte, engelska, lunch, NO, SO, sen matte igen. Faktiskt jävligt kul, vi spelade bara sänka skepp och bingo.

Har hela dagen haft jävligt ont längst ner i ryggen. Fast kändes som att jag bara skulle behöva knäcka till den och sen skulle allt bli bra, fast det är svårt att knäcka ländryggen. 

Efter lunch fick jag ont i magen också. Och på sista lektionen hade jag så jävla ont att jag knappt kunde gå. När jag väntade på bussen grät jag nästan, och när fanskapet väl började rulla hemmåt kände jag mig åksjuk.

Direkt jag kom hem ringde jag till ridläraren och sa att jag inte skulle komma. 

Killar, var glada att ni slipper ha mensvärk. 


Har pratat med Jeppe typ hela kvällen, samtidigt som jag har valsat runt och dammtorkat. För första gången på några månader är mitt rum så pass fint att det till och med är gästvänligt. Inte illa.


Fan så härligt, nu är jag nästan färdig med engelskan! Vi håller ju på med Jurassic Park. Man ska läsa kapitel 1 - 7 i boken, göra en affisch och en broschyr. Har bara kvar lite av broschyren och boken, fan så bra (:


Nej, ska gå och göra nå nyttigt nu, sug och svälj trevlig helg!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards