Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av blandalltmittsvammel - 24 augusti 2012 22:21

Ja alltså, vårat schema suger ju. Varenda dag (förutom torsdagar då vi börjar 12.30) börjar vi 8.20 och slutar 15.50 Inte så jävla trevligt på fredagar kan jag meddela, samhällsläraren skickade rent hem oss en halvtimme tidigare för alla var döda. Men då kom hon på en lösning hon gjort förr med andra klassen, och som alla tyckte var en bra idé utom en typ.

Att gå "helgskola", ha sex timmar samhälls lördag och söndag, och då jobba in ett helt avsnitt av kursen - vilket betyder att om vi ligger i är samhällsen klar till höstlovet istället för sportlovet. Jobbigt att gå skola 12 dagar i sträck blir det ju, men så jävla värt det då man varje fredag efter höstlovet får sluta 13.30


Hahaha, måste ju bara citera vad jag skrev för precis ett år sen;

".. OCH JAG STÅR PÅ KNÄ OCH TACKAR ALLAH FÖR ATT VI HAR EN NY MATTELÄRARE!!!! Vet dock inte vem, så det blir spännande xD"


Hahahaha, ja... Så ovetande man var på den tiden..

Men tack käre mattelärare för att du inte kan lära ut till oss som är lika tröga och matteokunnande som jag (ja, jag har extremt svårt för matte) och inte gav mig den hjälp jag behövde så jag måste läsa upp kursen mu. THANK YOU.

Det posiviva nu är att jag kommer att få göra matten på lärtorget, där det faktiskt finns hjälplärare som man förstår sig på. Så iår ska jag jävlat klara den där skiten!!


Ja.. Vänta på att telefon får i sig mer batteri, snöra på sig hörlurarna och gå ut på en kvällspromenad snart kanske?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards